-
Üyelik
22.10.2011
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Kendi halimdeyim
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
İ** Y**
-
Mesajlar
4130
-
Beğeniler
1136 / 1842
-
Ticaret
21, (%100)
Dostlar ben çok sık olmasa da müşteri kazanabiliyorum, kendi bilgim dahilinde insanlara yardımcı olarak ufak meblalar kazanıyorum. Fakat bazen iletişim sırasında nasıl konuşmam gerektiğine karar veremiyorum. "Acaba bunu desem çok mu yılışık durur?", "gülücük koysam yanlış mı anlar?" gibi sorular dönüyor kafamda. Kısaca müşteriyle nasıl iletişim kurulu pek bilmiyorum. Önerileriniz nelerdir bu konuda?
dvrmkcn
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
14.01.2017
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Ogrencı
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
D** K**
-
Mesajlar
531
-
Beğeniler
106 / 227
-
Ticaret
13, (%100)
Müşteriye göre hareket et çünkü seni samimi bulursa seni secerler .Tabi karşıdaki kişi kurumsal takılıyorsa sende onunla kurumsal takıl.
2 kişi bu mesajı beğendi.
cgrclk
Fortis Fortuna Adiuvat
Kullanıcı
-
Üyelik
18.11.2011
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** Ç**
-
Mesajlar
3270
-
Beğeniler
1014 / 1983
-
Ticaret
53, (%100)
Kurumsal olmak, ciddi konuşmak her zaman en iyisidir bence, müşteri çok yakınınızda olsa, samimi de olsanız yaptığınız şey ticaret olduğu için ileride bu samimiyet çeşitli sorunlara yol açabiliyor. Müşteri ile ilişkiyi her zaman belli bir seviyede tutmak gerekiyor.
4 kişi bu mesajı beğendi.