Merhabalar Arkadaşlar
Asterisk call center phone sistemimize Outbound IVR sistemi entegre etmek istemekteyiz.Bu konuda ücretli destek sağlayacak outbound design yapabilecek arkadaşlar lütfen pm ile iletişme geçebilirler mi?
Outbound Ivr:
Outbound IVR, önceden hazırlanmış ses kayıtları sayesinde, hedef kitle ile çift yönlü iletişim kurulmasını sağlayan bir servistir. Outbound IVR mesajını alan kişiler, telefon tuşları vasıtasıyla kendilerine sunulan içerik ile etkileşime geçerler (kayıt bırakma, anket vs.) veya isterlerse IVR kurgusundaki ilgili rakamı tuşlayarak, başka bir numaraya (Çağrı Yönlendirme fonksiyonu ile) aktarılabilirler. Özellikle iş akışınızı hızlandıran, müşteri bilgi alma süresini kısaltan ve çalışanlarınız verimini arttıran bir yapıdadır.
Asteriks Call Files
http://the-asterisk-book.com/1.6/call-file.html