-
Üyelik
10.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Balon İmalat & Üretim
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** K**
-
Mesajlar
824
-
Beğeniler
634 / 145
-
Ticaret
12, (%100)
Merhaba Arkadaşlar,
Sipariş esnasında üye olup siparişi tamamlama yapıldığında Adres Defterine Bilgiler Kayıt olmamaktadır sadece isim soyisim geliyor ve devamı gelmiyor bu problemi nasıl çözebilirim?
Balon İmalat & Üretimi
www.balonsatis.com
-
Üyelik
03.02.2017
-
Yaş/Cinsiyet
53 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
D** K**
-
Mesajlar
4765
-
Beğeniler
3157 / 3156
-
Ticaret
12, (%100)
Opencart sisteminde esas iletişim e-mail ile gerçekleşmektedir.
Yani kayıt olunduğunda, sipariş verildiğinde, iletişim formu yollandığında;
site sahibine mail gelmesi gerekir. Mailler çalışıyor ise sistemde bir hata yoktur.
Sizin probleminize gelecek olursak;
Sipariş esnasında yapılan adres kayıtları admin panelinde mevcut görünüyor.
Ancak, direkt üyelik yapıldığında sms modülü nedeni ile bir hata mevcut.
Modül yapımcısı test amaçlı bir üyelik yapsınlar, çıkan hataya göre ne yapılması gerektiğini size bildirsinler. Kendileri bir çözüm bulamıyor ise ona göre hareket edilmelidir.
Bir site ne kadar çok kurcalanır ve orjinal dosyalarda değişiklik yapılır ise o kadar çok hata ile karşılaşma riski vardır.
Kolay gelsin.
-
Üyelik
10.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Balon İmalat & Üretim
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** K**
-
Mesajlar
824
-
Beğeniler
634 / 145
-
Ticaret
12, (%100)
Merhaba
yilmaz70 ,
Opencart sistemi e-ticaret mantığı ile kurulmuş açık kaynaklı bir yazılım ise o halde işlemlerinde panel üzerinden stabil bir konumda işlemesi gerektiğini düşünmekteyim. Müşteri kayıt olup sipariş sağlıyorsa eğer bilgilerin de kayıt olması gerektiğini düşünüyorum. Bu işlemin stabil bir işlem olmadığını düşünüyorum.
Hata;
O Halde sms mödülünü deaktif etmek mi gerekiyor?
Balon İmalat & Üretimi
www.balonsatis.com
-
Üyelik
10.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Balon İmalat & Üretim
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** K**
-
Mesajlar
824
-
Beğeniler
634 / 145
-
Ticaret
12, (%100)
yorumunuz için teşekkürler,
SMS Modülünü pasif ettim ama hiç bir şey değişmedi ve yapımcı arkadaş ile görüşme sağladık sistemsel olarak bizim üyelik sayfasıyla alakalı bir değişikliğimiz yok sadece telefon numarasını çekiyoruz dedi. Bu problemin başka bir yerden kaynaklanacağını söyledi.
SMS Modülü çok olmazsa olmaz bir şey değil fakat pasif etmemiz de çözüm ulaştırmadı malesef.
"İlk cümlenize gelecek olursak; sitenizde bugüne kadar stabil olarak işleyen bir durum zaten mevcut idi. Neden bozulmuş olabilir? Site dosyalarında yapılan bir değişiklik nedeni ile tabii ki."
- Sistemin bu bölümü ben daha önce kontrol etmemiştim fakat sonradan kontrol edince böyle bir şey olduğunu gördüm.
Problemi zaten opencartın kendisine bağlamadım sadece olan hatanın çözümünü arıyorum şuanda. Sistemin stabil çalışması yine yapılan işlemler ile alakalıdır bununda bilincindeyim
Çözüm bulunamadı, hala çözüm aramaktayım.
Balon İmalat & Üretimi
www.balonsatis.com