-
Üyelik
12.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Hosting
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** D**
-
Mesajlar
418
-
Beğeniler
127 / 130
-
Ticaret
3, (%100)
Bir defa başıma gelmişti karttan para kesildi, ama ödeme firmaya gitmedi biraz uğraştıktıktan sonra sorunu çözmüşlerdi.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
18.03.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** T**
-
Mesajlar
136
-
Beğeniler
0 / 45
-
Ticaret
0, (%0)
Ödeme gerçekleşmiştir, doğru kontrol sağladıklarına eminler mi acaba?
Bu arada hangi firma olduğunu belirtirseniz sevinirim.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
09.11.2015
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Bağımsız Hizmet Sağlayıcı
-
Konum
Ordu
-
Ad Soyad
N** Y**
-
Mesajlar
481
-
Beğeniler
140 / 139
-
Ticaret
8, (%100)
PayTR müşteri hizmetlerini arayıp detaylı bilgileri öğrenin hatta bu yanlış ödemenin(!) hangi firmaya ait olduğunu sorun, madem öyle bir durum söz konusu. Müşteri hizmetleri yardımcı olacaktır, ikinci bir ödeme yapmanıza gerek yok. İşlemleri PayTR Müşteri hizmetleri ile halletmeniz daha doğru olur. (Sürekli tekrarlar için kusura bakmayın.)
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
18.03.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** T**
-
Mesajlar
136
-
Beğeniler
0 / 45
-
Ticaret
0, (%0)
Arkadaşın dediği gibi PayTR ile iletişime geçin. Normalde mantıklı olan firmanın iletişim kurması.
1 kişi bu mesajı beğendi.
Emirhanc
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
03.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
Erzurum
-
Ad Soyad
E** K**
-
Mesajlar
446
-
Beğeniler
73 / 74
-
Ticaret
16, (%88)
İlk once paytr ile iletisime gecin durumu anlatin odeme karsi tarafa gecmistir sorun yok derseler karsi tarafta ya sorun vardir yada dolandirma amaclidir. Daha onceden papara kullandigim bi sitede ayni durumu yasadim paparayla iletisime gectim ve kendileri halletti.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
12.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Hosting
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** D**
-
Mesajlar
418
-
Beğeniler
127 / 130
-
Ticaret
3, (%100)
Şahsen ben banka ile alakalı bir sorun olduğunu sanmıyorum. Çünkü, ödeme yapılmış.