Merhaba,
Markum, 17 yıldan beri alan adı ve barındırma çözümlerinde Türkiye'nin en büyük markalarından biri olmayı başarmıştır. 50.000'den fazla müşterisi ile özellikle Kurumsal Hosting, Bulut Sunucu, Bulut E-Posta, Alan Adı, SSL ve Güvenlik çözümleri ile öne çıkan bir markadır.
Firmamızın Level 1 Destek ekibinde çalışmak üzere aşağıdaki ön tanım ve niteliklere sahip arkadaşların;
Görev Tanımı
- Mesai içerisinde takım arkadaşları ile birlikte gelen teknik telefonları karşılama,
- Müşterilerimizin taleplerinin dinlenmesi, problem tespitinin yapılması,
- Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda ticket açılması ya da ticket için müşterinin yönlendirilmesi,
- Gerekli görülmesi halinde Satış ekibine yardımcı olunması,
- Giriş seviyesindeki ticketlara cevap verilmesi (Dns, ftp, panel şifreleri gibi)
- Müşteri ve şirketimiz bünyesindeki sunucuların monitoring edilmesi,
Nitelikler
- Askerliği en az 2 yıl tecilli,
- Analitik düşünebilien,
- Çözüm odaklı
- Webhosting hakkında bilgili, webhosting sektöründe tecrübesi bulunan,
- Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan, diksiyonu düzgün,
- Tercihen terimleri anlayacak kadar İngilizce bilen,
- 30 yaşını aşmamış(Bay/Bayan),
- İstanbul Üsküdar Altunizade'ye ulaşım sorunu olmayan,
İmkanlarımız
- Maaş (SSK)
- Kahvaltı
- Yemek (Multinet)
- Ulaşım Ücreti
ik@markum.com adresine özgeçmişlerini iletmeleri rica olunur.