c# ile haşır neşirim bu aralar takıldığım bir konu var
şimdi hesap makinesi tarzı bir program yazıyorum ama bir yerde bir hata var
4. programım kafam durdu yardımınıza ihtiyacım var kafam durdu
şimdi toplama yaptırmaya çalışıyorum ama istiyorumki ben değişken oluşturmayayım bir değişkene döngü atayayım kullanıcı ne kadar istiyorsa o kadar toplama işlemi yapabilsin yani 10 sayı toplamak istiyorsa toplama işlemi 10 kez dönsün buraya kadar yapıyorum ama döngü toplanan sayıya kullanıcınun mesela 10 kez tekrar et dediyse sonuna +10 ekliyor yani
döngüde de şuan sorun var ama ben onu çözebilirim sadece şuradaki hatamı merak ediyorum yardımlarını bekliyorum.
kaynak kodlarım;
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace ConsoleApplication2
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
int secim;
Console.WriteLine("--------------------apabildiğim İşlemler--------------------");
Console.WriteLine("-Seçiminizi Yapınız-");
Console.WriteLine("1.) Toplama İşlemleri");
Console.WriteLine("2.) Çıkarma İşlemleri");
Console.WriteLine("3.) Çarpma İşlemleri");
Console.WriteLine("4.) Bölme İşlemleri");
secim = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
switch (secim)
{
case 1:
Console.WriteLine("--------------------Toplama İşlemleri--------------------");
int sort, kgs;
Console.Write("Kaç Sayı Toplayacaksınız?");
Console.Write("");
sort = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
for (int i = 1; i <= sort; i++)
{
Console.WriteLine(i + ").Sayı");
kgs = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
sort += kgs;
Console.WriteLine("Sonuc:" + sort);
}
break;
case 2:
Console.WriteLine("--------------------Çıkarma İşlemleri--------------------");
break;
case 3:
Console.WriteLine("--------------------Çarpma İşlemleri--------------------");
break;
case 4:
Console.WriteLine("--------------------Bölme İşlemleri--------------------");
break;
default:
Console.WriteLine("Hata! Lütfen düzgün bir seçim yapınız.");
break;
}
Console.ReadKey();
}
}
}