lostyazilim
tr.link

TurkNet Çift Fatura Nedir

15 Mesajlar 2.603 Okunma
acebozum
tr.link

ahmetozer ahmetozer WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 25.09.2016
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Sunucu Yönetimi & Geliştirici
  • Konum Muğla
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 211
  • Beğeniler 12 / 51
  • Ticaret 0, (%0)

RmX78 adlı üyeden alıntı

Herhangi bir detay yok.



Ben kullanmadım dönemi neden ödüyorum belki hizmette sıkıntı çıkacak.Boşa neden ödüyorum ki. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.Sürekli bilgisayar konuşuyor.



Korkma değil de kullanılmayan dönemi neden ödüyorum ki.
Belki bu ay sıkıntı çıkacak hizmette sıkıntı olucak belki iptal olucak. Müşteri hizmetlerine bi ulasabilsem.



Demek istediğinizi anlamadım.





Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.Sürekli bilgisayar konuşuyor.



Internet konusunda sıkıntı yaşamıyorum. Ekim 8'den beri kullanıyorum. 206 gb indirmem var hız düşmedi.
Önerme konusunda ben internette sıkıntı yaşamadım ama bu siz yasamayacaginiz anlamanına gelmiyor ama öneririm.


Türknet ön ödemeli sistemdir. Bende ilk fatura geldiğinde şaşırdım. Bu konuda üye olmadan önce yeteri kadar bilgi verilmiyor birde biz hep alışmışız internet faturasını kullandıktan sonra ödemeye. Turknet kontorlü gibi düşün önce ödüyorsun sonra kullanıyorsun. İlk ay başta parayı senden alamıyor diğer ayın parası ile birlikte alıyor. Aslında güzel birşey süpriz fatura derdi yok. Kullanmadan önce biliyor ödediğin ücreti. Diğer firmalarda da fiyat sabit ama zam olunca faturadan öğreniyorsun
 

 

Linux Server,Network(ipv4+ipv6) https://ahmetozer.org https://github.com/ahmetozer
wmaraci
reklam

SerhatAYDIN SerhatAYDIN SerhatAYDIN Kullanıcı
  • Üyelik 24.10.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Avukat Katibi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 361
  • Beğeniler 78 / 78
  • Ticaret 23, (%100)
Musteri hizmetlerinde canlı birine nasıl ulaşabiliriz bilgisi olan.
 

 

Kısa bir süre sessizlik...

sterk sterk boş kalsın olunca yazarım Kullanıcı
  • Üyelik 29.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Atama bekliyor
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad C** Y**
  • Mesajlar 1296
  • Beğeniler 339 / 338
  • Ticaret 6, (%100)

RmX78 adlı üyeden alıntı

Musteri hizmetlerinde canlı birine nasıl ulaşabiliriz bilgisi olan.


Adamlar yeni bir şeye geçmişler cansız müşteri hizmetleri her şeyini ordan yapıyorsun ama tabi şuan yapım aşamasındalar arada bir aksaklıklar olabilir.Bunu kendi sitesinde duyurmuşlardı.Bana gelen e-mail adresinde bu yazı var okuyun :

Değerli TurkNet’li,

Bugünlerde 0850 288 80 80'den TurkNet destek hattını aradıysanız, bir şeylerin değiştiğini fark etmişsinizdir. Artık yavaş yavaş çağrı merkezimizi insansız bir hale getiriyoruz, şu anda size müşteri temsilcileriyle destek verdiğimiz az sayıdaki konuda da yakında tamamen insansız bir sisteme geçeceğiz.

Böyle bir değişikliğe gittik çünkü uzun süredir yaptığımız analizlerle gördük ki çağrı merkezimizde sorun çözmüyoruz, sadece sorun dinliyoruz. Siz isteklerinizi, şikayetlerinizi müşteri temsilcilerimize anlatıyorsunuz, onlar da genellikle bu sorunu çözmesi için uzmanlara aktarıyorlar. Bu sırada hem sizi telefonda bekletmiş oluyoruz, hem de sorununuzu kulaktan kulağa aktararak çözümü geciktiriyoruz.

Artık bir sorununuz olduğunda ister Online İşlem Merkezinden, ister mobil uygulamamızdan, isterseniz de çağrı merkezindeki sesli yanıt sistemi üzerinden bize sorununuzu iletebileceksiniz. İlettiğiniz sorunla ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanın önüne getirecek. İlgili uzman sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak, sorununuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

Biz bu sistemin size çok daha iyi hizmet vermemizi sağlayacağından eminiz. Öte yandan, bazı müşterilerimizin ilk başlarda zorlanacağını da tahmin ediyoruz. Ricamız biraz sabır. Kısa bir süre içinde sizin de bu yeni sistemi seveceğinizden hiç şüphemiz yok.

(Bu arada bu yeni sisteme geçerken ufak tefek aksaklıkların olacağını da biliyoruz. Sizin de desteğiniz ve uyarılarınızla kısa sürede bu aksaklıkları da gidereceğiz.)

TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bize eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
TurkNet
 

 

ismail ismail WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 08.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Yazılım Geliştiricisi
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad I** K**
  • Mesajlar 1176
  • Beğeniler 582 / 327
  • Ticaret 3, (%100)
Eğer önceden ödediğiniz faturanızın geçerli olduğu ayda sıkıntı çıkarsa, tüketici hakları diye bir şey var. Merak etmeyin, paranız havaya uçmaz.
 

 

wmaraci
wmaraci

SerhatAYDIN SerhatAYDIN SerhatAYDIN Kullanıcı
  • Üyelik 24.10.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Avukat Katibi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 361
  • Beğeniler 78 / 78
  • Ticaret 23, (%100)

sterk adlı üyeden alıntı

Adamlar yeni bir şeye geçmişler cansız müşteri hizmetleri her şeyini ordan yapıyorsun ama tabi şuan yapım aşamasındalar arada bir aksaklıklar olabilir.Bunu kendi sitesinde duyurmuşlardı.Bana gelen e-mail adresinde bu yazı var okuyun :

Bilgisayar herşeyi çözemez ki veya sorunumu ona nasıl anlatacam tam sorunum dinleyecek birisi lazim o menudekiler sorunları çözmez ki bunu iletmek lazım

ismail adlı üyeden alıntı

Eğer önceden ödediğiniz faturanızın geçerli olduğu ayda sıkıntı çıkarsa, tüketici hakları diye bir şey var. Merak etmeyin, paranız havaya uçmaz.


O konuda korkum yok çok şükür de bazı sorunları canlı kanlı birileri ile görüşmek şart her soruna bilgisayar çözemez ki.
 

 

Kısa bir süre sessizlik...
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al