-
Üyelik
05.02.2016
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Esnaf
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
O** Ö**
-
Mesajlar
308
-
Beğeniler
9 / 35
-
Ticaret
6, (%100)
Faturaya ek olarak aldığım S8 telefonumu yere bir kaç defa düşürdüm arkası haşat oldu. Telefonu alırken kasko yapmak istediğimi söyledim yaptık.Yanlış hatırlamıyorsam 600 TL civarı bi ücreti vardı.Aldığım bayiye gittim durumu anlattım bana evrak verdi numarayı ara yardımcı olurlar dendi. Numarayı arıyorum sadece sabit bir bant yayınlamışlar telefonu kargolayacağım adresi falan söylüyor. Bana kasko yaptırılırken denilen cihaz hasar görürse tamire gitmesi gerekirse cihazı göndermeden sana geçici cihaz veriyorlar dendi ama karşımda muhattap bulamadığım için cihazı göndermekten çekiniyorum. Daha önce bu durumla karşılaşan birisi varsa yardımcı olursa sevinirim. Birde kasko yapılırken herşeyin ücretsiz yapılacağı bilgisi verilmişti bana bayi tarafından gittiğimde ise cüzi bir ücret alabilirler dendi. Ücret ödedikten sonra ne anlamı var kasko yaptırmanın? Telefoncu 70 tl ye arka kasayı değiştiriyor zaten. Vodafone dan alındı cihaz.
-
Üyelik
05.02.2016
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Esnaf
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
O** Ö**
-
Mesajlar
308
-
Beğeniler
9 / 35
-
Ticaret
6, (%100)
Kasko HDI sigorta ve Vodafone ortaklığı ile yapılmış. Görüştüm yetkililerle MNG kargoya teslim etmem için kod geldi . Geçici telefon vereceklermiş vs. vs.
-
Üyelik
19.08.2017
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Mağaza Müdürü
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
D** Ö**
-
Mesajlar
42
-
Beğeniler
9 / 10
-
Ticaret
4, (%100)
Verseniz dahi servis işlemini kimin yapacağını sorun kendi bünyelerinde yapılyorlarsa vermeyın garanti dışına çıkmasın cihaz
1 kişi bu mesajı beğendi.