lostyazilim

Yandex Kurumsal Mail SMTP Sorunu

5 Mesajlar 2.067 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Proje Proje Knight Online Files Kullanıcı
  • Üyelik 13.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Web Proje Geliştirici
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** C**
  • Mesajlar 111
  • Beğeniler 14 / 46
  • Ticaret 0, (%0)
Herkese merhaba.

Biliyorum bu konu defalarca açıldı forumda fakat benim sorunum biraz farklı. Kısaca bahsetmem gerekirse,

Webuzo + Cloudflare kullanıyorum ve iki platformun panelinde de MX, TXT, DNS ayarları mevcut. Yandex'den almış olduğum kurumsal e-posta hesabının ayarlarını her iki panele de sorunsuz olarak girdim. Fakat e-postalar gitti görünmesine rağmen, gitmiyor.

Aslında direkt olarak Yandex ya da başka bir e-posta sağlayıcısından gönderdiğim mailler sorunsuz ulaşırken, sitenin otomatik göndermesi gereken e-postalar ulaşmıyor.

Her iki panele de mx kayıtlarını girmiş olduğum için mi sorun çıkıyor acaba, hangisine girmem gerekiyor? Webuzo mu yoksa Cloudflare mi?

SMTP ayarlarım şu şekilde



Gönderimi test ettiğimdeyse başarıyla gönderildiği görülüyor fakat hedefe ulaşmıyor.

 

 

wmaraci
reklam

MobilOdemeBozdur MobilOdemeBozdur Kullanıcı
  • Üyelik 31.12.2015
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Mobil Ödeme Bozum
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** Y**
  • Mesajlar 433
  • Beğeniler 61 / 61
  • Ticaret 12, (%100)
TLS yerine SSL portu 465 yapıp deneyin ve sorun bence maili gönderirken sunucu webuzodan mı yoksa cloudflareden mi göndereceğini algışayamadığı için karışıklık oluyor ve göndermeyi iptal ediyor. Bu arada webuzo ne bilmiyorum ama dns ayarları cloudflarede olduğu için mx kayıtlarını cloudflare'e yazmanız gerekir.
 

 

Proje Proje Knight Online Files Kullanıcı
  • Üyelik 13.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Web Proje Geliştirici
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** C**
  • Mesajlar 111
  • Beğeniler 14 / 46
  • Ticaret 0, (%0)
Söylediklerinizi şimdi deneyeceğim. Bir de web panelimde oluşturulmuş bir e-posta hesabına ihtiyacım var mı?

Yani info@domain.com şeklinde oluşturmuş olduğum e-posta ile Yandex'de oluşturduğum e-posta adresleri çakışma yapar mı? Yoksa sadece DNS'nin bulunduğu Cloudflare MX kayıtları yeterli mi? Webuzo web paneldeki mail hesabını silmeli miyim? Bir kaç gündür bununla uğraşıyorum ve kafam biraz karıştı.

Yanıt için teşekkürler.
 

 

Proje Proje Knight Online Files Kullanıcı
  • Üyelik 13.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Web Proje Geliştirici
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** C**
  • Mesajlar 111
  • Beğeniler 14 / 46
  • Ticaret 0, (%0)
Port 465'i denedim fakat hiç bir şekilde e-postalar ulaşmadı. Resimdeki gibi yaptığımda normal Yandex panelinden direkt mail gönderebiliyor ve alabiliyorum. Webuzoda bulunan mx kayıtlarını sildim. Şu anda sadece Cloudflare'de kayıtlar mevcut. Sanırım script sorunlu. Teşekkürler, iyi forumlar.
 

 

wmaraci
wmaraci

Proje Proje Knight Online Files Kullanıcı
  • Üyelik 13.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Web Proje Geliştirici
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** C**
  • Mesajlar 111
  • Beğeniler 14 / 46
  • Ticaret 0, (%0)
Konu tekrar aktif.

Sorunun script taraflı olduğunu düşünüyordum fakat db'de bulunan mail çıktılarına bakınca anladım ki sorun scriptten farklı bir noktadan zuhur ediyor.

Mesela üye onayı ya da şifre sıfırlama gibi işlemlerde, sorunsuz olarak bütün e-postalar sistem tarafından gönderilmiş ve veritabanına kaydedilmiş durumda. Lakin posta kutusuna düşen yok.

Umarım bu işlerden anlayan biri yardımcı olabilir bu konuya.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al