Herkese merhaba, öncelikle kendimi veya kendimizi tanıtayım birtema 2008 yılından beri faaliyet vermektedir. 2016 yılından önce farklı bir isimle çalışma yapmaktaydı ancak 2016 yılından sonra Türkiye de bulunan tema sektörünün (çoğu kişi wmaracı ve *** da bu durumdan yakınmaktadır) açığını kapatmak ve kaliteli işler çıkarabilmek amacı ile isim değiştirmiş ve genel tema satış sürecine girmek amacı ile oluşturulmuş bir platformdur. Kurumsal ve resmi olarak adımlarda atılmaktadır. ***.net üzerinde bulunan kişiler özellikle şahsımı tanırlar, 8,5 yıldır forumda 750 kişiye kişisel olarak hizmet verdim, buradaki nickim ile *** da bulunan konu veya konularıma ufak bir arama ile gözatabilirler, reklam mantığı çıkmasın diye özellikle ticari konularımızı eklemiyorum. Ama üslup, müşteri memnuniyeti ve diğer konularda en azından 8,5 yıllık geçmişimi net algılayabilirler, burada 1-2 aydan bahsetmiyoruz, 8,5 yıldan bahsediyoruz.
Bu kısa özetten sonra asıl konuya gelelim, ortalığı boş bulup biraz bizi aşağı çekmeye çalışan çeşitli mesajlar gördüm, bunun yanında yapılan konusmanın normal olduğunu söyleyen arkadaşlarımız var, temalarımızı öven arkadaşlarımızda var, olumlu olumsuz ve kendini bilmeden densiz mesaj atan herkese ben yinede teşekkür ediyorum. Burası bir forum ve herkes fikrini beyan etmiş, atacağım ekran görüntüsü ile örnek vereceğim, bu ekran görüntüsü bizzat bu konu içerisinde mesaj yazmış bir kişiye aittir, nelerle uğraştığımızı görüp anlayın üslubumuzu ona göre yargılayın diye ekliyorum.
Canlı desteğe gelip yazdığı mesaj : https://hizliresim.com/BL6kVj
Sabahtan akşama kadar böyle onlarca insan geliyor, herşeyin bir patlama noktası ve sınırı var.
Siz hiç "adidas" bayisinden bir ayakkabı alıp benzeri bir ayakkabıyı satan "nike" firmasına acaba bu ayakkabının değişiminde bana yardımcı olur musunuz ? Şeklinde bir soru sordunuz mu ? Ne derler adama ? Kurumsallığı falan kenara atın ben freelance den gelen birisiyim ve hala öyle çalışıyorum gecem gündüzüm belli değil, bu kadar saçma sapan bir şeyle gelip canlı destek meşgul edilir mi ? Yeterince yoğun ve müşterilerin tonlarca sorular sorduğu günlerden geçiyoruz zaten, evet buradan söylüyorum biz forum muyuz? Gelsin wmaracından sorsun, gitsin *** dan sorsun ? Kaldı ki *** ve wm aracını geçiyorum temayı satın aldıysa gitsin themeforestte destek bölümüne yazsın ? Cevabını zaten alır, almak zorunda themeforest kuralları gereği temayı satan desteğini vermek zorundadır. Neden canlı destekten soruyor ? Çünkü canlı destek rahat ve hızlı..
Utouch temasını kullanmamızdan söz ezilmiş, terzi kendi söküğünü dikemez denilmiş, arkadaşım ben Utouch ekibindeydim, o tema çalışması ve olympus tema çalışmasını bizzat kendim yürüttüm, İsveç'de Uppsala üniversitesinde eğitim alırken birlikte karar verip Ukrayna üzerinden oluşturduğumuz "Crumina" adlı bir yapı içerisinde çıkardık o projeleri, daha sonra belirli bir ölçüde elimi ayağımı çektim, neden Türkiye den dünya üzerinde bilinebilecek temalar çıkmasın düşüncesi her zaman fikirlerime hakimdi, bu işin içerisinde olan arkadaşlarımız zaten temalarımız hakkında gereken yorumları yapmış, bu yolda devam edeceğiz, bize destek olacağınıza köstek olmayın, üsluba gelirsek yukarıda attığım ekran görüntüsünde ki gibi akşama kadar 100 kişi geliyor, kusura bakmayın biz ne Koç holdingiz ne de Garanti bankası genel müşteri hizmetleriyiz, kurumsallığımız bu kadar..
Not : Skype üzerinden müşterilerine sabah 9 gece 2 arasında destek veren tek tema platformu da biziz sanırım, ticket sistemimiz olmasına rağmen müşteri ile aramıza bir duvar koymamaya çalışıyoruz, destek konusunda kaygısı olan arkadaşlar varmış, *** üzerinde satış yaptığımız konuda girip müşteri mesajlarına bakabilirler, tek bir şikayet görebilirlerse kaygılarına hak verebilirim.
Herkese iyi çalışmalar dilerim.