RootFRM
Müşteri Temsilcisi
Kullanıcı
-
Üyelik
20.09.2015
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
MT
-
Konum
Karabük
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
422
-
Beğeniler
88 / 89
-
Ticaret
2, (%100)
Merhabalar, taahhütüm bittiğinden dolayı *****i kapattırmak zorunda kaldım, yalnız biz kapattırır kapattırmaz portu almışlar ve boş port yok, bu konuda ne yapmam lazım ?
Bugüne kadar hep ileri denedik.
-
Üyelik
18.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Senior Email Marketing Special
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
O** K**
-
Mesajlar
2209
-
Beğeniler
100 / 548
-
Ticaret
4, (%100)
portu sizin binanızdan birine vermişlerdir onlarda bekliyordu boş port açılmasını
Yeni alacağınız hizmet kurumana bildirirseniz onlar ayarlamasını yaparlar ama biraz zaman alabilir.
Aynı durum benimde olmuştu ben başka eve nakil yaptırmıştım 2 ayda gelmişti bu arada fatura ödememek için dondurmuşlardı