2 yıl önce sıfır aldığım Ford Fiesta aracımın 3 yıl boya garantisi bulunmaktadır. Şu an tavan, sağ kapı, kaput 16 yerinde boya atması oldu gün ve günde artmaktadır. Aracı garanti kapsamında servise götürdüm, servis boyaların kuruduğu ve attığının fotoğraflarını çekip Otosan'a gönderdiler ben araç değişim talep ettim. 444 3 673 no'lu Otosan tarafından arandım, araçtaki boya atmalarının dış etkenlerden kaynaklı olduğunu söylediler bu yüzden aracı garanti kapsamına sokamayacaklarını söyledir ve araç değişimi mi kabul etmediler. Bende tekrardan sordum geçen hafta 13 yerdi şu an nasıl 16 yerde atma oldu? kimsenin arabasında boya atma olmazken neden bu araçta oluyor? Cevaplarını yazılı olarak istedim iç yazışma olduğunu gönderemeyeceklerini söylediler. Aracın fabrikasyon hatası olarak boyandığı belli videoyuyu youtubea yükledim izlerseniz aracın ne hale geldiğini görecekseniz ne kadar çok kişi izlerse o kadar kişinin haberi olur video linki
Tüketici mahkemesi tek çaren ( Hakem heyeti değil ) işini bilen bir avukat ile anlaşıp dava aç. Firma %90 takmayacak Sende Ford Türkiye'ye Hacze gidersin :D
yurt dışına ulaşmayı dene. ayrıca kağıt üzerinden muhakkak bilgi al otosandan. bu arada hemen dava aç ayıplı mal olup olmadığına bilirkişi karar verir üzücü olmuş. almanya üretimi bir otomobil böyle olmamalıydı
Sağolun arkadaşlar videonun izlenmesini nasıl arttırabilirim çünkü firmanın tek korktuğu olayın çok izlenmesi ancak o şekilde ciddiye alıyorlar dava da açıcam
Hocam ben bu tarz bir boya atmasına ilk defa denk geliyorum, kesinlikle fabrikada üretim hatası diyebilirim. Bunun dış etkenlerle hiç bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Arkadaşlarında dediği gibi twitter üzerinden sesinizi duyurursanız eğer daha hızlı sonuç alabilirsiniz. İnstagramda ki araba kanallarına görselleri atmanız daha çok kişiye ulaşmasını sağlayacaktır.
Twitter üzerinden ise Ford markası ile alakalı tüm kurumları etiketlemenizi tavsiye ederim. Özellikle Koç bünyesinde yer alan.. Koç gibi bir dev gözardı etmez diye düşünüyorum.