-
Üyelik
23.11.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Gaziantep
-
Ad Soyad
M** Ç**
-
Mesajlar
8
-
Beğeniler
0 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
Bir tane hareket eden objem ve iki veya daha fazla sabit objem var. Sabitleri array içinde (genişlik, yükseklik, x, y) değerlerini içerecek şekilde object olarak sakladım. Çakışma algoritmam çalışıyor fakat array for döngüsüne alıp denetleme yaptığımda sadece bir elemen için çalışıyor. İnternette bunun çokça çalışan örneğini görmüştüm. Burada sıkıntı nedir acaba?
mxaksoy
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
23.03.2018
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
1358
-
Beğeniler
482 / 344
-
Ticaret
3, (%100)
Çarpışacak nesne sayısını for döngüsünde arttırıp döngü içinde çarpışma kodunu yazın.
-
Üyelik
23.11.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Gaziantep
-
Ad Soyad
M** Ç**
-
Mesajlar
8
-
Beğeniler
0 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
Zaten algoritma döngü içerisinde. Yalnız tek bir elemen için çalışıyor.
-
Üyelik
23.11.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Gaziantep
-
Ad Soyad
M** Ç**
-
Mesajlar
8
-
Beğeniler
0 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
Sorunu hallettim. Çözüm ise şöyle:
4 tane yön boolum var: sağ, sol, yukarı ve aşağı. Yönlendirmemize göre bunlara true verip hareket ve döngü işlemini bool true ise başlatiyorum ve hareketi verip false değerini atiyorum. False verdiğim zaman döngü bir kere dönüyor yani diğer elemanları kontrol edemiyor. Sonuç olarak döngüyü bool kontrolün dışına alarak sorunu çözdüm. Noktalı virgül unutsam daha az uğraşırdım :)
-
Üyelik
03.01.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
HTML5/Flash Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
Ö** G**
-
Mesajlar
32
-
Beğeniler
3 / 10
-
Ticaret
0, (%0)
Ne yapmak istediğini bilemiyorum ama oyun tarzı bir şey yapmak istiyorsan canvas kullanman daha mantıklı.