lostyazilim
tr.link

Uygulamanızın Popülaritesini Arttırıyoruz!

9 Mesajlar 1.343 Okunma
acebozum
tr.link

YunusEmre34 YunusEmre34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 35
  • Beğeniler 6 / 9
  • Ticaret 9, (%100)
Mobil Uygulama Tanıtımı

Hızlı bir şekilde gelişmekte olan Android dünyası, beraberinde birçok etmeni de getirdi, her websitesi sahibi, mobil kullanıcılara hitap etmek, site tasarımına uygun olarak mobil uygulama geliştirmek için çaba harcamaya başladı, kullanıcılar da artık bilgiye ulaşabilecekleri en kolay yolları tercih ediyor, Android uygulama geliştiricileri bu pastadan paylarına düşeni fazla fazla almaya başladı, bu piyasanın gelecekte ne dumuda olacağı, okuyup, düşünebilme yeteneğine sahip herkes için anlaşılacağı gibi parlak ve oldukça önemli.

Google, bu konu da önemli bir rol oynamaktadır, geliştirmiş olduğunuz Android uygulamaları Adwords kullanarak pazarlamak güzel bir fikir olabilir, ancak Adwords göstermeye odaklı bir pazarlama yolu olacaktır, göstermeye odaklı derken ne demek istediğimi biraz açayım.

Bir uygulama geliştirdiniz, diyelimki bu uygulama bir fotoğraf filtreleme uygulaması olsun, geliştirdiğiniz bu uygulamayı sadece geliştirmeniz, bildiğimiz gibi günümüz şartlarında yeterli değil, neden derseniz, şöyle ki geliştirdiğiniz uygulamayı kullanacak bireylere ihtiyacınız var, yani kullanıcılar, bu kullanıcılara ulaşmak da sandığınız gibi Play Store aramalarında binlerce rakip arasından olacak bir iş değil, ee sonuçta Adwords gibi bir pazarlama aracı kullanmak durumundasınız.

Yukarıda da bahsettiğim gibi Adwords iyi bir pazarlama yöntemidir, ancak mobil uygulama konusunda biraz pasif kalıyor ve size oldukça kısa vade de oldukça fazla para kaybettirebiliyor, siz uygulamanızın reklamını yaparken bazı anahtar kelimeleri kullanarak aramalarda uygulamanızı üst sıralarda gösterebilirsiniz, ya da direk websitelerinde, uygulamalarda banner reklamınızı gösterebilirsiniz, ancak bu ne kadar kalıcı ve akıllıca? tık başına para kaybettirecek bu reklam yöntemi, bütçenize göre o kadar da uzun bir zaman sürmeyecektir, yanlış anlaşılmasın ben Adwords`ü kötülemiyorum, sadece mobil uygulama pazarlama işi için dezavantajlarından bahsetmeye çalışıyorum.

Peki Adwords yerine, pazarlama için ne yapmalı?
İlk önce bu yazıyı okumaya devam etmeli, sonrasını beraber geliştireceğiz, şunu söylemeliyim, eğer zenginseniz, elinizde bir sermayeniz varsa ve giderinizden çok uygulamanızın popüleritesini düşünüyorsanız, fare imlecini yavaşça yukarıya kaydırıp, url kısmına gelince "adwords" yazıp "enter" tuşuna basarak devam edin, geri kalan adımlarda Google size eşlik edecektir, ha yok ben sermayeme önem veriyorum diyorsanız, size uzun vadeli bir reklam stratejisinden ve bunun SEO ile olan bağlantısından bahsetmeye başlayabilirim.

Mobil uygulamalar, android cihazların yazılımları ve android cihazlarda köklü işlemlerin yapılması hakkında özgün içerikler ürettiğimiz bir websitemiz var, bu site de yazdığımız özgün içeriklerimizin bir çoğu kendi anahtar kelimelerinde Google`ın ilk sayfasında üst sıralardadır, bu içeriklerin tümü anahtar kelimelere dikkat edilerek, saatler verilerek hazırlanmış yazılardır, bu yazıları yazarken birçok SEO etmenine dikkat ederek içerik hazırlamaktayız, hazırladığımız içerikler site konseptinin dışına çıkmadığı için ve sitemiz bir niş site olduğu için Google bu konuda bize avantaj sağlamaktadır, bu bilgileri verdikten sonra bir örnekle devam edelim.

Yukarı da, bir fotoğraf filtreleme programı geliştirme örneği vermiş ve bunun Adwords ile pazarlanmasının olumsuz yönlerini, daha doğrusu, avantajlı bir yol varken, olumsuz yönlerini anlatmıştım, şimdi anlatacaklarım ise daha uzun vadede daha az masraf ile uygulama tanıtım stratejisinin temel taşları olacaktır.

Fotoğraf filtreleme programını düşünelim yine Adwords`de reklamını verdiğiniz bu uygulama, yayınlandığı yerde sadece gösterim sunacak, reklamı gören kullanıcı belki uygulamaya ihtiyacı yokken bu reklamı görecek ve tıklamayacak bile ama diyelimki tıkladı, hiçbir bilgi almadığı ve reklam da gördüğü bu uygulamayı ne denli güvenle kullanacak? işte yukarı da bahsettiğim göstermeye odaklı pazarlama stratejisi budur, uygulamanız küçük bir başlık ve kısa bir açıklama ile yayınlanır, ve tıklama oranından ziyade kullanıcı tarafından duyulan güven maximum seviye de olmaz, en azından mobil uygulamalar için sık karşılaşılan bir durumdur, son zamanlarda kullanıcıların malware (virüs diye tabir edebiliriz) yazılımlara karşı bilinçlenmesi, uygulama yüklerken iki kez düşünmelerini sağlıyor.

Bizim önerdiğimiz yöntem ise tüm bunlardan daha avantajlı ve olumsuzlukların hepsini yok etmeye odaklı, şimdi bu işin detaylarına girelim, aynı fotoğraf filtreleme uygulamasını, ilgili konsepte içerik üreten bir websitesinde SEO kurallarına uyarak, geliştiricisine kadar bilgi verilerek, paylaşıldığını düşünelim.

SEO kurallarına dikkat edilerek yazılan yazı Google`da üst sıraya çıkacak ve Adwords reklamı yapmak yerine Adwords`de 1 hafta yayın için verdiğiniz para ile aylarca, belki yıllarca Google`dan ziyaret alacaksınız. Bu konu hakkında biraz konuşmak gerekirse, yazılan yazının Google`da nasıl üst sıraya geleceği konusunda sizi bilgilendireyim, mesela bizim örneğimiz filtreleme uygulamasıydı oradan gidelim, insanlar Google da filtreleme uygulaması aramazlar, çünkü kullanıcıların çoğrusu Google`ı bir sorunun giderilmesi veya bir olayın nasıl gerçekleştirildiği konusunda bilgi almak için kullanırlar, bu durumda yazılan tanıtım yazısının bu şekilde ayarlanması ve yeni bir strateji izlenmesi gerekir, işte tam burada devreye bizim stratejimiz giriyor, biz hazırlayacağımız tanıtım yazısını bir sorunun çözümü veya olayın nasıl yapıldığını anlattığımız bir tanıtım yazısına dönüştürüyoruz, örnek vermek gerekirse Adwords için kulanacağınız "Android Fotoğraf Filtreleme Uygulaması" başlığı yerine biz hazırladığımız tanıtım yazısını "Android Cihazlarda Fotoğraflar Nasıl Filtrelenir?" şeklinde reklam kokmayan bir bilgilendirme başlığı ile hazırlıyoruz, bu başlığın içeriği hakkında bilgilere, yazının ilerleyen bölümlerinde gireceğim ama burada farklı bir kaç bilgi vermem gerekiyor.

İnsanlar bir reklamın etkisindeki kişi olmak istemezler ve reklam olmayan reklamlar her zaman daha dikkat çekicidir, reklam olmayan reklam derken, kastım tabiki reklam olduğu belli olmayan, kullanıcıya güven veren reklamlardır, yukarıdaki örneğim de bu sözün etki alanına girmektedir, reklam dünyası her geçen gün gelişmeye devam ediyor, yeni reklam stratejileri, insanların davranışlarına göre, analizler yapılarak oluşturuluyor, bu tür işlevlerin dikkate alınması sistemin geleceği açısından çok önemlidir.

Gelelim bu tanıtım yazısının içeriğine, başlığın reklam kokmadığını belirttik peki ya yazının içeriği? yazının içeriği de tabiki reklam kokmayacak, tamamen bilgi odaklı olacak, "... sizde fotoğraflarınıza en güzel filtreleri uygulamak için hemen aşağıdaki bağlantıdan, Play Store`a giderek uygulamayı indirip kullanmaya başlayabilirsiniz" okuduğunuz bu cümle ne kadar da reklam kokuyor değil mi? peki biz nasıl hazırlayacağız da reklam kokmayacak?

Biz alıcaz uygulamanızı bir güzel inceleyeceğiz, özelliklerine, nasıl kullanıldığına ne işe yaradığa çok ayrıntılı bir şekilde bakacağız ve tüm bu analizlerimizi kullanarak yazımızı okuyan kullanıcıyı bilgilendireceğiz, uygulamanın indirilmesinden daha çok kullanımına odaklanacağız, bu bir çeşit sihirbazlık gösterisi aslında, elinizdeki mendili kaybetmek istiyorsanız, insanların dikkatini başka bir yere çekmelisiniz, asıl önemli olanın farklı birşey olduğunu göstermelisiniz ki, mendili rahatlıkla kaybedebilesiniz, insanlar indirme linkine siz dediniz diye değil, kendileri karar verdiği için tıklamalı, ama kararı siz verdirmelisiniz, uygulamanın kullanımını anlatmak, bu konu da detaylar vermek, bunun nasıl işe yaradığını göstermek, onların linke tıklamaya karar vermesi konusunda önemli bir etki yaratacaktır, İşimizin temeli budur, en başta şunu bilmenizi istiyoruz Biz Tanıtım Yazısını hazırlerken birçok etmene dikkat ediyoruz, Yazı içeriği, yazı başlığı, yazı içerisinde izlenen strateji ve en önemlisi bu tanıtım yazısının doğru konsepteki bir web sitesinde yayınlanması!

Genel Anantajları

Güven
Kullanıcılar hakkında daha fazla bilgiye sahip oldukları, birileri tarafından kullanılmış,
reklam kokmayan yazılara daha çok itimat ederler buda güveni maximum düzeye çıkaracaktır.

Uzun vadeli bir reklam seçeneğidir
Yazılan tanıtım yazısı zamanla geldiği üst sıralarda, bir sorunun çözümü ya da bir
olayın nasıl yapılacağı hakkında bilgi verdiği için uzun süre
kalacak ve size indirme kazandıracaktır, üstelik bunun için başta yapacağınız
ödeme haricinde hiçbir ödeme yapmayacaksınız

Bilgi
Uygulamanızın nasıl kullanılacağının anlatılması, kullanıcı sayısının sabitlenmesini sağlayacak, sürekli kullanıcılar elde edeceksiniz.

İhityacı olanlara hitap etme
Google da bu konu da arama yapan bir kullanıcı, böyle bir uygulamaya ihtiyacı olduğu için arama yapmış olacak bu da bilgi veren ayrıntılı bir yazının tıklanma olasılığını yükseltecektir.

Fırsat
Kullanıcıların meraklarından veya sorunlarından doğan aramalarını bir fırsata çevirmiş olacak ve sorunlarını uygulamanız ile çözmüş olacaksınız, örnek vermek gerekirse, oyun oynayan bir android kullanıcısının, oyun içerisinde, sizin reklamınızı görmesi mi, yoksa bu konuda yardıma ihtiyacı olan birinin, Google araması ile ulaştığı reklamsız bir bilgilendirne yazısı mı daha yararlıdır? kullanıcı arama yaparken gördüğü o "Reklam" yazısına bakınca bunun bir reklam olduğunu ve kendi sorununu çözmekten çok reklamı yapılan ürünü satmaya çalıştığını bilir, ama reklam yazısı olmayan bir bilgilendirme yazısı onun için her zaman daha tercih edilebilirdir.

Fiyatlarımız
1 uygulama tanıtımı 50TL
2 uygulama tanıtımı 80TL
3 uygulama tanıtımı 100 TL

Tanıtım Yazısı Hakkında Teknik Bilgiler
a) Yazıyı minimum 500 kelime olarak yazıyoruz, ancak bunu arttırmak sizin elinizde, bu konuda gerekli uyarıları yaparsanız, kelime sayısını arttırıp ona göre fiyat belirleyebiliriz.
b) Link çıkışını uygulamanın adının geçtiği her yerde yapıyoruz ve artı olarak yazı sonunda indirme bağlantısını büyük puntolarla ekliyoruz.
c) Yazıyı sadece biz yazıyoruz, yani sizin yazıp bize verme şansınız yok. Bunun sebebi yazıyı üst sıralara taşımak için gerekli birikimin yazarlarımızda olması ve bizim yazım politikalarımıza hakim olmalarıdır.

Siparişin işleyişi nasıl olacak?
1-) Sipariş vermek isteyen müşterinin PM istemesi
2-) Bizim kullanıcıya geri dönüş yapmamız, uygulaması hakkında bilgi almamız, detayların konuşulması
3-) Yazım kararının iki tarafın ortak görüşmesi sonucu alınması
4-) Yazının yazılmaya başlanması
5-) Makale tamamlandıktan sonra müşteriye yayın linkinin yollanması ve ödemenin müşteri tarafından yapılmasıyla, işlemin tamamıyla sonlandırılması.

Evet değerli dostlar, olayımız bu, kısaca özetlemek gerekirse, Android konseptinde, özgün içerik üreten websitemizde, Android uygulamanızın, tanıtım yazısını, yukarıda sunduğumuz argümanlar ile destekleyerek yazıyor ve yayınlıyoruz, site hakkında bilgi almak isteyenler veya aklına takılan herhangi bir meselesi olanlar bana mesaj atabilir ve bu konuda daha detaylı bilgi alabilirler, Sipariş verecek olanlar PM isteyebilir.
 

 

elektronikssl
webimgo

immanuel35 immanuel35 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Öğretmen
  • Konum Bingöl
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 6
  • Beğeniler 0 / 0
  • Ticaret 0, (%0)
site bilgilerini pm alabilir miyim?
 

 

Bildim & Online Ehliyet Sınavı Uygulaması

YunusEmre34 YunusEmre34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 35
  • Beğeniler 6 / 9
  • Ticaret 9, (%100)
PM Atıldı.
 

 

kdrclp kdrclp WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Endüstri müh.
  • Konum KKTC
  • Ad Soyad K** C**
  • Mesajlar 523
  • Beğeniler 120 / 121
  • Ticaret 1, (%100)
pm alabilir miyim?
 

 

bilimdili/com
wmaraci
wmaraci

YunusEmre34 YunusEmre34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 35
  • Beğeniler 6 / 9
  • Ticaret 9, (%100)
PM Atıldı.
 

 

psychopepper psychopepper WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 16.08.2018
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek Yazılım
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** U**
  • Mesajlar 2
  • Beğeniler 0 / 1
  • Ticaret 0, (%0)
pm alabilirmiyim?
 

 

YunusEmre34 YunusEmre34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 35
  • Beğeniler 6 / 9
  • Ticaret 9, (%100)
PM Gönderildi.
 

 

mstfsdt mstfsdt WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek memur
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 133
  • Beğeniler 9 / 15
  • Ticaret 5, (%100)
Pm alabilirmiyim
 

 

YunusEmre34 YunusEmre34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek SEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 35
  • Beğeniler 6 / 9
  • Ticaret 9, (%100)


Yakın bir zamanda hizmetimiz tekrar başlayacak.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al