Selamlar. Geçenlerde yeni bir eve taşındım ve vodafone fiber internet kullanıcısı olarak taşınma işlemi için istek oluşturdum. 10 günü geçti ve gelen giden yok her gün kendilerini 1 saat arıyorum ve sorunu her seferinde baştan anlatıyorum. Sonuç ise sıfır. Her seferinde bir bahane ile işlem oluşturma muhabbetiyle olayı kapatıyorlar. İstediğin kadar sert çık fark etmiyor. Daha önce taşındığımda superonline 1 günde kurmuştu interneti.
Bu durumda bu taahhütü iptal etme gibi bir şansımız olmuyor mu? 48 saat süre vermişlerdi taşıma işlemi için dediğim gibi 2. haftasına girmek üzereyiz. Ek paket yapmaktan faturam 250 lirayı geçti(2 kişi evden çalışıyoruz) ve iş için yapmak zorunda kaldım. Başka bir çözümde bugün gelecekler, yarın gelecekler diye bulmadığım için telefon üzerinden yapılan paketlerle devam etmek zorunda kaldık.