- Eksik ve fazlalıklarını
- Statü ve konumunu
- Ayrıntılı analizini
- Seo Raporunu
- Rakiplerini
- Rakipleri arasındaki artı ve eksi yönlerini
- Site içi dolaşım ve kullanıcı deneyimini
- İyileştirici tavsiyeleri
edinmiş olursunuz. 1 günde en fazla 3 site almaktayım ve analiz için ciddi bir süre harcamaktayım. Bu yüzden daha fazla iş değil, daha kaliteli iş mantığıyla çalışmaktayım. Bu analiz 3 adımda gerçekleşmektedir. Bu adımları aşağıda paylaştım. Ödeme peşin alınmakta ve memnuniyetsizlik durumunda ücret iadesi yapılmaktadır!
Not: Referans alımı bitmiştir.
Bu raporu nasıl hazırlıyorum?
BİRİNCİ ADIM SİTEYİ TANIMA
•	Başlangıç seo analizi. ( Başlık, anahtar kelime, resim optimizasyonları, karakter sayıları vb.)
•	Mobil uyumluluk ve özgünlük analizi.
•	Site içi dolaşım, kullanıcı etkileşimi, hız ve kitle analizi.
•	Domain geçmişi, DA/PA, MOZ verileri, sunucu analizi.
•	Sosyal Medya analizi ve site ile sosyal medya arası etkileşimi iyileştirici analiz.
•	SSL, robot.txt, 	güvenlik, sitemap, Search Console, Analytics, Alexa kontrolleri.
İKİNCİ ADIM SİTENİN STATÜ VE RAKİPLERİNİ TANIMA
•	SemRush, Backlink, Profillink, Youtube/Facebook/Twitter Link kontrolleri. 
•	Sitenin, aynı sektörü paylaştığı popüler rakip sitelerin tespiti.
•	Rakip site analizi.
•	Site ile rakip site arasındaki başlangıç seo farkları. Fazlalık ve eksiklerin tespiti.
•	Kullanıcı deneyimi olarak site ile rakip siteler arasında gerek içerik, gerek özgünlük, gerek estetik açıdan farkları analiz etme ve  kullanıcı dostu, siteiçi dolaşımı arttıracak analiz. 
•	Rakip sitelerin sosyal medya etkileşimleri ve PR çalışmalarının tespiti. 
•	Site ile rakip site arasındaki diğer artı ve eksi yönlerin tespiti.
ÜÇÜNCÜ ADIM İYİLEŞTİRME
•	Sitenin giderilmesi gereken başlıca eksiklerin belirlenmesi.
•	Sektördeki rakip sitelerin eksiklerinin tespiti.
•	Site içi dolaşımı, kullanıcı etkileşimini arttırmanın yolları.
•	Sitenin, rakip sitelerden daha estetik ve kaliteli görünümüne kavuşturulması.
•	Gereksiz eklenti, kırık link ve hataların tespit edilip giderilmesi. 
•	Site içi kategorilerde iyileştirme.
•	Reklam yerleşimlerinin belirlenmesi. 
•	Site içi etkileşimi ve ziyaretçi arttıracak kampanya önerileri. (Çekiliş, hediye vb.)
•	Sitenin misyonunun ve vizyonunun belirlenmesi, belli aşamalı hedefler belirlenmesi. 
•	Siteye ciddi bir çalışma programı önerilmesi.
İŞİN BEDELİ: 25 TL
Ödeme Yöntemleri

Referanslar
  

