ibrahimcahan adlı üyeden alıntı
PİŞMANLIKTIR BULAŞMAYIN..
Bakiye yüklemeden önce destek attım şunları sordum,
‘’Panelime sizden api çekeceğim,
Lütfen bana sorunsuz gönderim yapan takipçi sevislerini bildirirmisiniz, Kısmi tamamlanma sorunu olmayan anlık başlayan kaliteli bir servis.
Bu arada bayilere indiriminiz varmıdır?’’
BANA VERDİKLERİ CEVAP ŞU OLDU,
Bütün servislerimiz aktif ve sorunsuzdur. Bir indirim yapma imkanım yok ne yazık ki. Güncellemeler olduğunda eğer ki bir sorun yaşarsanız tekrardan benimle iletişime geçmekten çekinmeyin. İyi alışverişler..
BAKİYE YÜKLEDİM, SİPARİŞ VERDİM TÜRK TAKİPÇİ SERVİSİ YAZMIŞLAR BAŞLAMA SÜRESİ ANINDA SÜPER HIZLI, BİDE EN KALİTELİ SERVİSLERDEN BİRİ SÖZDE TAKİPÇİLER 1 buçuk saat sonra geldi 100 takipçiden sadece 1-2 tanesi Türk ve bot hesaplar...
SİPARİŞ TAM TAMAMLANMADI...
Bunu burda paylaşmak zorundayım kusura bakma
Panel sahibi bu foruma binlerce insan giriyor benim yaşadığım sorunları yaşamalarını istemem..
Meslek SMM Panel yazmışsınız. Haddime değil ama, bence bir daha düşünmenizde fayda var. Sektörün ve güncellemelerin hali ortada iken, Instagram tüm medya kanalları üzerinden güncellemelerini duyururken, siparişiniz hatasız bir şekilde sonuçlanmış iken burada pişmanlıktır, bulaşmayın gibi cümleleriniz çok yakışıksız sanki. Servis sağlayıcıları detayları iletir, ve servisler açılır. Tarafımızca kontrolleri sağlanır, ve aktif edilir. Yoğunluktan servis yönlendirmesi mi yapıldı, data mı değişti, içeride ki kitle nedir bunları anlık olarak takip etmek imkansız. Günde 10binlerce sipariş alan bir sistem üzerinden hele ki çok daha zor. Lütfen bir daha panelimi kullanmayın, ve benim gibi başka insanlara da çamur atarken azcık sektör hakkında bilgi sahibi olun. Özel mesaj üzerinden, bana üyeliğinizi iletin, para iadenizi yaparak siteden uzaklaştıracağım. Bu yetkiye sahip olduğumuzda, kurallarımızda mevcut. Bir daha başka insanların ekmeği ile oynarken, ve diğer insanlar özelinde çamur atarken, lütfen daha dikkatli olun. İyi forumlar.