-
Üyelik
14.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Blogger
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
1379
-
Beğeniler
538 / 538
-
Ticaret
7, (%100)
Google adsense optimizasyon ipuçları ve yerleşim önerileri reklam yerleşimleri için reklamları olabildiğince üst kısımlara yerleştirmeyi önerirken, bir yandan da yazıya girdikten sonra reklamlara tıklayana kadar geçen sürenin ödeme miktarıyla ilişkili olduğunu yani çabuk tıklanırsa az olacağını söylüyor.
Şimdi reklamları görünen en üst kısımlara yerleştirdiğimizde kullanıcının eğer reklam yerleşimleri iyiyse bunlardan birine hemen tıklaması daha olası değil mi sizce de?
Bu konuda stratejiniz nedir?
-
Üyelik
20.07.2014
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** K**
-
Mesajlar
2074
-
Beğeniler
60 / 532
-
Ticaret
10, (%100)
Aslında Google bu iki şeyi söylerken site sahibini kaliteli içerik oluşturmaya yöneltiyor.Reklamları üste koy demek ile daha çok tıklama almanı sağlamak , sitede geçen sürenin fazla olmasını istemek ile de hem kullanıcılar için yararlı içerik bulmayı kolaylaştırmak hemde senin daha çok kazanmanı aynı zamanda kendisinin de daha çok kazanmasını sağlamak istiyor ondan öyle yazıyor yani yoksa düz olarak düşünülünce tabi ki tutarsızlıkla var ama dediğim gibi işin farklı boyutları var :)
1 kişi bu mesajı beğendi.
Fizello - Inspired by Colors
Escalous
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
09.08.2018
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
(.*?)
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
A** Ş**
-
Mesajlar
1392
-
Beğeniler
421 / 799
-
Ticaret
4, (%100)
Tam olarak o şekilde değil aslında. Hemen görür, hemen tıklar, ve tıkladığı sitedende hemen çıkarsa düşük bir miktar kazanır.
Ama atıyorum headerde n11.com reklamı çıktı, kullanıcının ilgisini çekti , ürünü uygun buldu ve satın aldı.
Bu gibi bir durumda daha fazla kazanç verir.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
14.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Blogger
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
1379
-
Beğeniler
538 / 538
-
Ticaret
7, (%100)
Yorumlarınızdan da anladığım kadarıyla algoritma oldukça akıllı çalışıyor. Yanlışlıkla tıklamayı, merak edip tıklamayı, ilgiyi çekip tıklamayı, yazının bir parçası sanıp tıklamayı .. Sanırım en fazla kazandıranı 3. yazdığım olmalı.. İlgi alanına göre reklam gösterirken kişinin daha önce ziyaret ettiği web siteleri, sitedeki anahtar kelimeler be galiba h1 etiketindeki kelimeleri filtreleyerek reklam gösteriyor.?