-
Üyelik
28.05.2018
-
Yaş/Cinsiyet
52 / E
-
Meslek
Street Engineer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
5151
-
Beğeniler
2185 / 2187
-
Ticaret
0, (%0)
Bir Analytics kodu entegrasyonu yaptıysanız oradan da izleyerek karşılaştırabilirsiniz...
-
Üyelik
12.04.2017
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Yok
-
Konum
Manisa
-
Ad Soyad
M** B**
-
Mesajlar
659
-
Beğeniler
202 / 201
-
Ticaret
9, (%100)
Doğru diyebilirim ancak Google'ın kendi istatistik sistemini bağlarsan kesin ve daha ayrıntılı sonuçlar alırsın
-
Üyelik
24.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
E-Ticaret Yöneticisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
B** D**
-
Mesajlar
339
-
Beğeniler
0 / 243
-
Ticaret
1, (%100)
Doğru sayı'dan kastınıza bağlı. Bir çok analiz hizmeti var hiç biri diğerinin verilerini tutmuyor diyebilirim. Sitendeki bağlantılara tıklamalar, sitende yapılan aramalar ve bu gibi spesifik veriler doğru olarak verilebilir. Çünkü bir sitede kaç kere bağlantı tıklandığına bakmak ve hangi kelimelerin site içerisinde ne kadar aratıldığını görmek mümkün. Ama ziyaretçi dediğimiz olay çok farklı. Tekil kullanıcı, oturum ve ziyaret oranları çok farklı şekilde algılanıp buna göre değerlendiriliyor. Mesela Jetpack analytics ile Google analytics tekil kullanıcılar ve gösterimler konusunda hiç aynı sayıları vermez. Başka bir analiz hizmeti kullanıyorsan büyük ihtimalle bunlar da birbiri ile örtüşmez.
En doğrusu Google raporları olacaktır. Çünkü sana ziyaretçileri sağlayıp bu ziyaretçilere göre search console üzerinden belli başlı raporları yine Google sunacaktır. Bu verileri de en çok Google'ın en kendi arama motoruna göre yorumlaman gerekir. Dolaylı yoldan Google'ın tüm webmaster araçlarını kullanman ve buradaki verilere diğer verilerden daha çok önem vermen faydana olacaktır.