-
Üyelik
09.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgisayar Prgramcılıgı,webmas
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
562
-
Beğeniler
111 / 89
-
Ticaret
0, (%0)
Arkadaşlar samsung a50 aldık bayiden fatura ve sözleşmeyi sistemde arıza olduğun dan dolayı vermedi neyse mobilden faturaya baktım aksesuar adı altında 75 tl lik ürün girmiş ve ben bunu ödemek zorunda kalıyorum adama diyorum bizim bir haberimiz olmadi yanı satan temsilci bize demedi ki aksesuar var diye uyarmadılar ve bu bunu bana vodafone müşteri hizmetleri yapcak birşey yok sözleşmede var diyip geçiyor bu durumda tüketici haklarına başvuru yapsam kazanirmiyim veya avukata versem hak talebinde bulunabilirmiyim
WORDPRESS VE BLOGGER DIZIN SITESI SITENI HEMEN EKLE
** www.wordpressblogcu.com **
-
Üyelik
09.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgisayar Prgramcılıgı,webmas
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
562
-
Beğeniler
111 / 89
-
Ticaret
0, (%0)
Ek olarak fatura ve sözleşmeyi almadık bayiden
WORDPRESS VE BLOGGER DIZIN SITESI SITENI HEMEN EKLE
** www.wordpressblogcu.com **
-
Üyelik
09.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgisayar Prgramcılıgı,webmas
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
562
-
Beğeniler
111 / 89
-
Ticaret
0, (%0)
Yardımlarınızı bekliyorum yorumlar benim için cok önemli
WORDPRESS VE BLOGGER DIZIN SITESI SITENI HEMEN EKLE
** www.wordpressblogcu.com **
-
Üyelik
10.01.2019
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
İt
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** S**
-
Mesajlar
290
-
Beğeniler
33 / 138
-
Ticaret
0, (%0)
Gidip faturanızı alın ve fatura ile tüketici haklarina gidin.
-
Üyelik
09.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgisayar Prgramcılıgı,webmas
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
562
-
Beğeniler
111 / 89
-
Ticaret
0, (%0)
Tamam benim merak ettiğin konu şu aslında sözleşme de acaba bu ibare yanı bayinin bildirim yapmaksızın aksesuar ekleme yapması
WORDPRESS VE BLOGGER DIZIN SITESI SITENI HEMEN EKLE
** www.wordpressblogcu.com **
-
Üyelik
04.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
front-end developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** D**
-
Mesajlar
1130
-
Beğeniler
318 / 359
-
Ticaret
15, (%100)
Vodafone internetimi bir keresinde bayiden ödemiştim, fişi de ben de vardı. Birkaç ay sonra internetim kesildi ve ödediğim ayın faturasının ödenmemiş olduğunu gördüm. Vodafone'ye yüzlerce kez ödediğime dair kanıtı (fişi) yolladım, e-mail attım, telefonla görüştüm, tüketici haklarına verdim, sonuç 0. Faturayı ödedim. Sonuç alacağınızı zannetmiyorum, devlet büyük şirketlerin yanında. Umarım sorunu halledersiniz. Ek olarak mümkün mertebe bayilerden uzak durun. İki senedir internetten ödeme yapıyorum ve sıkıntı yaşamadım. Bayide çalışanların bazı müşterilerin parasını cebe attığını sanıyorum.
"En çok inandığımız şeyler, en az bildiklerimizdir."
- M.D. Montaigne.
-
Üyelik
09.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgisayar Prgramcılıgı,webmas
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
562
-
Beğeniler
111 / 89
-
Ticaret
0, (%0)
Bakalım kardeşim ya 75 tl bana koymaz ama yaptıkları hilekarligi yanlarına bırakmak istemiyorum
WORDPRESS VE BLOGGER DIZIN SITESI SITENI HEMEN EKLE
** www.wordpressblogcu.com **
-
Üyelik
10.02.2014
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Sivas
-
Ad Soyad
H** A**
-
Mesajlar
1176
-
Beğeniler
530 / 286
-
Ticaret
0, (%0)
Ayrıca bayiler kendilerine kar istiyorlar. Kardeşimin vodafone faturasını 30 tl ödemek için bayiye girdim. Vodafone merkezinde sıkıntı vardı. Yakında bayi gördüm o şekilde girdim. Faturam 30 tl ama 35 istiyor. 5 lira da bize dedi. Yukarıda arkadaşımız yazmış. İnternetten ödeyin, sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük. Fatura yoksa ürünü de almayın işleme koydurmayın.
-
Üyelik
07.05.2017
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Webmaster Adayı
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
C** B**
-
Mesajlar
205
-
Beğeniler
44 / 43
-
Ticaret
2, (%100)
Tüketici hakları halleder