Türkçe

Netgsm SMS eklentisi ile,
SMSlerinizi kişi bazlı ve toplu olarak gönderebilirsiniz.
Eklenti toplamda 29 adet SMS şablonu (yeni müşteri,sipariş onay ) içermektedir.
Tüm şablonlar ön tanımlı olarak gelir ve aktifleştirmeniz yeterlidir.
SMS şablonlarını güncelleyerek müşterileriniz için özelleştirilmiş SMS oluşturabilirsiniz.
Kurulum ve Kullanım
Netgsm aboneliğinizin API servisine erişime izni olduğunu kontrol ediniz.
İndirmiş olduğunuz zip dosyasını sisteminizde bulunan /whmcs/modules/addons/ klasörüne atınız.
Daha sonra admin panelinizden Kurulum->Eklenti Modülü'nden tüm eklentileri listeyeliniz.
NETGSM SMS eklentisini listeden bularak aktifleştirin ve eklenti izinleri ayarlayınız.
Son olarak "Eklentiler" sekmesinde "NETGSM SMS" görüntülenecektir.
Kuruluma ek bilgi
eklenti aktifleştirildikten sonra eğer SMS'leriniz sizin oluşturduğunuz Özel Müşteri Alanına gitmesini istiyorsanız, ayarlar bölümünde özel müşteri alanınızı giriniz. İstemiyorsanız bu konuda ek bir işlem yapmanıza gerek yoktur.
Özel Müşteri Alanı Oluşturmak için >> WHMCS Panel üzerinde Kurulum -> Özel Müşteri Alanları bölümüne geliniz. Daha sonra "Yeni Özel Alan Ekle" bölümünde alan ismine türkçe karakter olmadan istediğiniz bir ismi verebilirsiniz. Örnek:smstelefonu alan türünu metin kutusu (text) olarak seçiniz. tercihen açıklama bölümüne ne için kullanılacağını yazmanız yeterli diğer alanları boş bırakabilirsiniz. Değişiklikleri kayıt edin. artık ayarlar bölümünde özel müşteri alanınızın belirtebilirsiniz.
Uyarı : yeni alan oluşturulduğunda mevcut kullanıcılar için bu alan boş olacaktır. Dolayısıyla mevcut kullanıcılarınızın özel müşteri alanlarını güncellemeniz gerekmektedir. Aynı işlemi yeni eklenen kullanıcılar içinde yapabilirsiniz. Eğer Özel müşteri alanı şablonlar üzerinde belirtilmiş ve bu alan boş ise SMS'leriniz gönderilemez. Bu alanının boş olmamasına dikkat ediniz. Eğer Özel müşteri alanı şablonlar üzerinde belirtilmemiş ise SMS'leriniz WHMCS üzerinde tanımlı telefon numaralarına gönderilir.
Şablonlar :
Sipariş Onay: Sipariş onaylandığında müşteriye mesaj gönderir.
Yönetici Giriş : Yönetici girişi yapıldığında belirlenmiş numaralara mesaj gönderir.
Paket Değişikliği : Modül Paket değişikliğinde mesaj gönderir.
Modül Şifresi Değişimi : Hosting hesabı şifresi değiştiğinde gönderir.
Yeni Hosting Hesabı : Bir hizmet aktifleştirildiğinde mesaj göderir
Bir Hizmet Durdurma : Bir hizmet duraklatıldığında mesaj gönderir.
Hizmet Başlatma : Bir hizmet tekrar başlatıldığında mesaj gönderir.
Alan Adı Kayıt :
Bir domain kayıt edildikten sonra müşteriye mesaj gönderir.
Bir domain kayıt edildikten sonra yöneticiye mesaj gönderir.
Alan Adı Kayıt Hatası:
Domain kayıt edilirken hata oluşursa müşteriye mesaj gönderir.
Domain kayıt edilirken hata oluşursa yöneticiye mesaj gönderilir.
Alan Adı Yenileme :
Domain yenilendikten sonra müşteriye mesaj gönderir.
Domain yenilendikten sonra yöneticiye mesaj gönderir.
Alan Adı Yenileme Hata : Alan adı yenilemede hata olduğunda yöneticiye mesaj gönderir.
Yeni Müşteri :
Müşteri kaydı tamamlandıktan sonra müşteriye mesaj gönderir.
Müşteri kaydı tamamlandıktan sonra yöneticiye mesaj gönderir.
Müşteri Şifre Değişimi : Müşteri şifresini değiştirdiğinde müşteriye mesaj gönderir.
Müşteri Girişi : Müşteri sisteme giriş yaptıktan sonra belirlenmiş yöneticiye mesaj gönderir.
Alan Adı Kalan Süre Bildirimi : Alan adı süresinin dolmasına {x} gün kala mesaj gönderir. {x} değeri kurulumda 15 olarak atanır.
Yeni Fatura : Yeni bir fatura oluşturulduğunda müşteriye mesaj gönderir.
Ödenmiş Fatura : Fatura ödendiğinde müşteriye mesaj gönderir.
Fatura Hatırlatma : Ödenmemiş fatura için hatırlatma mesajı gönderir.
Ödenmemiş Fatura 1. Hatırlatma : Ödenmemiş faturanın ilk zaman aşımında mesaj gönderir.
Ödenmemiş Fatura 2. Hatırlatma : Ödenmemiş faturanın ikinci zaman aşımında mesaj gönderir.
Ödenmemiş Fatura 3. Hatırlatma : Ödenmemiş faturanın üçüncü zaman aşımında mesaj gönderir.
Yeni Ticket Açılması : Bir ticket açıldığında yöneticiye mesaj gönderir.
Ticket Cevabı :
Bir ticket cevaplandığında müşteriye mesaj gönderir.
Bir ticket cevaplandığında yöneticiye mesaj gönderir.
Ticket Kapatılması : Ticket kapatıldığında müşteriye mesaj gönderir.
English

With Using Netgsm Sms Addon
You can send bulk sms or single sms.
There are 29 SMS templates (CliendAdd,AcceptOrder etc.) in the addon.
All templates comes with default options. You just need to activate it to use.
With updating SMS templates you can create your own customized SMS.
Installation
You have to have an netgsm account and be sure that your account is open to use API service.
Extract the zip file that you download to the path modules/addons/
Then in you main page, click Setup->Addon Modules. Find Netgsms Sms addon and activate it.
After making the configuration you will see NETGSM SMS addon in Addons tab
SMS Templates ( Works with Hooks )
AcceptOrder : When an order accepted it send a message.
AdminLogin : When an admin login it sends a message.
AfterModuleChangePackage : After module package changed it send a message.
AfterModuleChangePassword : After module password changed it sends a message.
AfterModuleCreate : After hosting create, it sends a message.
AfterModuleSuspend : After module suspended it sends a message.
AfterModuleUnsuspend : After module unsuspend it send a message.
AfterRegistrarRegistration
After domain registration it sends a message to the client.
After domain registration it sends a message to the admin.
AfterRegistrarRegistrationFailed :
After Domain Registration Failure it sends a message to the client.
After Domain Registration Failure it sends a message to the admin.
AfterRegistrarRenewal
After domain renewal it sends a message to the client.
After domain renewal it sends a message to the admin.
AfterRegistrarRenewalFailed : When domain registration failed it sends a message to the admin.
ClientAdd
After Client Registration it sends a message to the client.
After Client Registration it sends a message to the admin.
ClientChangePassword : After client change password it sends a message.
ClientLogin : When client login it sends a message to the admin.
DomainRenewalNotice : It sends a messagebefore {x} days of domain renewal.
InvoiceCreated : After Invoice Creation it sends a message.
InvoicePaid : After invoice is paid it sends a message.
InvoicePaymentReminder : Invoice Payment Reminder.
InvoicePaymentReminder First Overdue: Invoice payment reminder for first overdue.
InvoicePaymentReminder Second Overdue : Invoice payment reminder for second overdue.
InvoicePaymentReminder Third Overdue : Invoice payment reminder for third overdue.
TicketOpen : When a ticket is created it sends a message..
TicketAdminReply : After a ticket replied by admin, it sends a message to the client.
TicketUserReply : When user has replied on the ticket, it sends a message to the admin.
TicketClose : After a ticket closed it sends a message..

Eklenti İndirme Sayfası : https://marketplace.whmcs.com/product/4745

Hediye sms için : https://wmaraci.com/forum/bilgi-arsivi/netgsm-abonesi-olanlarin-dikkatine-bedava-sms-581213.html#post3296659