Merhaba.

11 ve 17 Ağustos 2019 tarihlerindeki uçuşlarımı iptal ettirmek istedim.

Kendim için toplam 691.90 tl;kedim için 120 tl ve koltuk için ise 20 tl olmak üzere toplam 831.98 tl ödeme yaptım. Kişisel sebeplerle uçuşumu iptalini(feshini) istediğimde ise müşteri temsilcisi sadece benim (691.90 tl) ücretim üzerinden 547 tl ödenebileceğini söyledi. Kedi ve koltuklar ekstra olduğu için iadesi yokmuş.

Ben de iptal işlemini erteleyip bilgisayardan sitelerini kontrol ettim.

Sadece koltuk için iade yapılmaz deniyor.Kedi için ödenen kabin ücreti ile ilgili madde YOK. Ayrıca "Evcil hayvanlar, yalnızca yolcu eşliğinde uçağa kabul edilebilir." deniyor. Yani yolcu olmadığı halde kedi yalnız başına uçağa alınmayacaksa, onun için ödenen parayı neden iade etmiyorlar anlamıyorum.

Koltuğa gelince;"Koltuk rezervasyonlarının iadesi yoktur." şeklinde uyarı var. Ama uçuşumu tamamen iptal ettireceğim için onun da iade edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sadece koltuk iadesi yaptırmayacağım ki. Zira uçuşa 3 hafta kadar süre var.

Aslında koltuktan çok kedim için alınan ücretin -tabir yerindeyse- üzerine yatılmasını kabul edemiyorum.

Bu konuyu twitter dan ve internet siteleri üzerinden yazdım. Ne cevap verecekler merak ediyorum.


Evcil hayvanların Taşınması:

https://www.sunexpress.com/tr/bilgi/bagaj/evcil-hayvanlarin-tasinmasi/