Buyrun Takıp ettıgım bir kaç siteden size konu hakkında bilgilendirme
https://www.stanventures.com/blog/google-algorithm-update-2019/#Google_Starts_Rolling_Out_May_2020_Core_Update_–_04052020https://www.searchenginejournal.com/google-may-2020-update-analysis/366740/#closeSize Translate ile olan çeviriyi paylasayım
Google 4 Mayıs 2020 güncellemesini açıkladıktan üç gün sonra arama sonuçları yayılmaya devam ediyor. Google, anlaşmanın birkaç hafta sürebileceği konusunda uyardı. Bu yüzden bu iyi olmayabilir.
Çoğu güncelleme, yol boyunca küçük değişikliklerle oldukça hızlı bir şekilde yerleşir. Bu güncelleme farklı.
Bu güncellemenin büyük olduğu giderek daha belirgin hale geliyor.
Hangi alanların etkilendiğinin kısmi bir listesi:
Yerel arama işletmeleri
Sağlıkla ilgili siteler
Tüm dünyaya yayılıyor
Aynı anda birden fazla dil
Değişiklikler birçok kişi tarafından hissedilir ve sonuçlar görünüşte saatten saate ve her gün değişir.
2003'ten beri bu kadar yaygın bir güncellemeye tanık olmadım.
Güncellemeler Neden Sıralama Oynaklığına Neden Oluyor?
Arama sonuçlarının oynak hale gelmesinin nedenlerinden biri, değişikliklerin küresel olarak tüm veri merkezlerinde yayınlanmasının biraz zaman almasıdır. Tarayıcınız bir veri merkezine ulaştığında eski veya yeni veriler alıyor olabilir.
Sürekli değişimleri açıklamanın bir başka nedeni de değişen birden çok faktörün olmasıdır.
Yaygın olarak, bir güncellemenin başlaması ve ardından bazen kayıpları tersine çeviren daha fazla değişiklikle kesintiye uğrayan göreceli bir sakin dönem gelir.
Anladığım kadarıyla bu yanlış pozitifleri tersine çevirmek olarak bilinir. Yanlış pozitifler, ilgili sitelerin bir güncellemeden istemeden etkilendiği zamandır. Bir güncellemeden sonra Google mühendisleri geri bildirimleri ölçecek, arama sonuçlarını gözden geçirecek ve yanlış pozitifleri düzeltmek için ayarlayacaktır.
İlgili: Bir Sıralama Kazasının Nedeni Nasıl Analiz Edilir
İlk izlenimler
Konuştuğum çok sayıda insan bu güncellemeyi “katliam†gibi kelimeler kullanarak anlattı ve bunu böyle korkunç bir zamanda işlere yapmanın ne kadar rahatsız edici olduğunu belirtti.
Arama pazarlamacı Tony Wright (@tonynwright) bu izlenimi sundu:
“Bu, son bellekteki en önemli güncellemelerden biri gibi görünüyor. Analiz dışında herhangi bir şey için çok erken, ancak birden çok sektördeki sitelerin etkilendiğini gördüm.
Kazananların kim olduğu henüz belli değil… â€
Birçok kişi, henüz erken olmasına rağmen, başta sağlıkla ilgili konularda olmak üzere birçok endüstride değişiklikler gördüğünü paylaştı.