-
Üyelik
12.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Erzurum
-
Ad Soyad
B** K**
-
Mesajlar
1228
-
Beğeniler
328 / 327
-
Ticaret
22, (%100)
Yeni bir yalan uydurmuşlar alıcı kargoyu kabul etmedi diye. Kabul etmediysem neden şubede tutuyorlar? Müşteri hizmetleri hiç çalmıyor bile. Yasal olarak ne yapabilirim bunlara ?
SeceAVM
Kimlik Onayı Bekliyor
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
17.02.2019
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
E Ticaret
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
K** E**
-
Mesajlar
347
-
Beğeniler
52 / 82
-
Ticaret
1, (%100)
Kabul edilmeyen kargonun firma içinde bazi kuralları var kargon 3 gün bekler ondan sonra geri gider. Yasal olarak neyi kanitlayabilirsin ?
-
Üyelik
03.02.2017
-
Yaş/Cinsiyet
54 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
D** K**
-
Mesajlar
4765
-
Beğeniler
3157 / 3156
-
Ticaret
12, (%100)
Kargoyu gönderenle irtibata geçin o çözüm bulmaya çalışsın.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
07.10.2019
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Danışman
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
O** D**
-
Mesajlar
280
-
Beğeniler
11 / 84
-
Ticaret
0, (%0)
şubeden şubeye fark ediyor arasın hizmeti ama gönderen gönderdiği kargonun peşine düşmeli bence siz elinizden geleni yapmışsınız
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
01.11.2013
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Elektronik
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
94
-
Beğeniler
31 / 34
-
Ticaret
0, (%0)
Bu durum şube ile alakalı şubeler ile yaşanmış bir durum kargoyu gönderen kişi şube ile irtibata geçerek kargonunu akibetini yoklar ve takibini sürekli yaparsa şubeler ile de sıkıntı yaşanmıyor.
Bu hayatta farklı ol! Değiş, geliş, keşfet, yüksel! Sonunda tek ol!
-
Üyelik
12.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Erzurum
-
Ad Soyad
B** K**
-
Mesajlar
1228
-
Beğeniler
328 / 327
-
Ticaret
22, (%100)
Normalde sıkıntı yoktu fakat bundan önceki de yaptılar ses çıkartmadık diye yaptılar bunu da.