lostyazilim
tr.link

Aras Kargo

10 Mesajlar 1.260 Okunma
acebozum
tr.link

batukay batukay WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Erzurum
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 1228
  • Beğeniler 328 / 327
  • Ticaret 22, (%100)
Yeni bir yalan uydurmuşlar alıcı kargoyu kabul etmedi diye. Kabul etmediysem neden şubede tutuyorlar? Müşteri hizmetleri hiç çalmıyor bile. Yasal olarak ne yapabilirim bunlara ?
 

 

elektronikssl
webimgo

SeceAVM SeceAVM Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 17.02.2019
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek E Ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** E**
  • Mesajlar 347
  • Beğeniler 52 / 82
  • Ticaret 1, (%100)
Kabul edilmeyen kargonun firma içinde bazi kuralları var kargon 3 gün bekler ondan sonra geri gider. Yasal olarak neyi kanitlayabilirsin ?
 

 

batukay batukay WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Erzurum
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 1228
  • Beğeniler 328 / 327
  • Ticaret 22, (%100)

SeceAVM adlı üyeden alıntı

Kabul edilmeyen kargonun firma içinde bazi kuralları var kargon 3 gün bekler ondan sonra geri gider. Yasal olarak neyi kanitlayabilirsin ?


Neyi kanıtlamam lazım ? Evime kargo getirmeleri için para ödemişim getirmeden alıcı kargoyu kabul etmedi diye yalan söylemişler. Hizmeti yerine getirmemişler. 3 gün kuralı alıcı evde yoksa , ulaşılamamışsa bu tür durumlar için geçerlidir. Konuyu düzgün okumayıp cevap vermek için cevap vermek nedir anlamadım. Ben neden kargoyu kabul etmediğim halde şubede duruyor diye bir şey demedim. Kargoyu getirmeyip sırf gidip alayım diye böyle bir yalan söylediler. Mahkeme kanıt mı istiyor. Apartmanın önünde kamera var bundan daha iyi kanıt mı var ?
 

 

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 54 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4765
  • Beğeniler 3157 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)
Kargoyu gönderenle irtibata geçin o çözüm bulmaya çalışsın.
batukay

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

batukay batukay WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Erzurum
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 1228
  • Beğeniler 328 / 327
  • Ticaret 22, (%100)

yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Kargoyu gönderenle irtibata geçin o çözüm bulmaya çalışsın.

Teşekkürler.
Twitterden Aras kargoya yazdım. Dönüş yapacağız dediler ama ne zaman yaparlar bilmiyorum. Kargo geri gittikten sonra olursa şaşırmam :)
 

 

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 54 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4765
  • Beğeniler 3157 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)

batukay adlı üyeden alıntı

Teşekkürler.
Twitterden Aras kargoya yazdım. Dönüş yapacağız dediler ama ne zaman yaparlar bilmiyorum. Kargo geri gittikten sonra olursa şaşırmam :)


Bizim şansımıza Aras çok iyi.

Maalesef şubeye göre çok fark ediyor.

Ben bazen son anda fark ediyorum mesela arıyorum hemen dönün buraya diye :) Sağolsunlar geliyorlar.

Mesela Ptt kargo iyi olmasına rağmen satıcılar nedense alıcı öder seçeneği koymaya başladılar. Yahu temassız teslimat diyoruz, para için çıkıyoruz :)

Mng kargo ile kavgalıyız normalde ama bu virüs nedeni hiç problem yaşamadık.

Şans ne diyeyim :)
batukay

kişi bu mesajı beğendi.

Typer Typer WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.10.2019
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Danışman
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad O** D**
  • Mesajlar 280
  • Beğeniler 11 / 84
  • Ticaret 0, (%0)
şubeden şubeye fark ediyor arasın hizmeti ama gönderen gönderdiği kargonun peşine düşmeli bence siz elinizden geleni yapmışsınız
batukay

kişi bu mesajı beğendi.

BloodMan BloodMan WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 01.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Elektronik
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 94
  • Beğeniler 31 / 34
  • Ticaret 0, (%0)
Bu durum şube ile alakalı şubeler ile yaşanmış bir durum kargoyu gönderen kişi şube ile irtibata geçerek kargonunu akibetini yoklar ve takibini sürekli yaparsa şubeler ile de sıkıntı yaşanmıyor.
 

 

Bu hayatta farklı ol! Değiş, geliş, keşfet, yüksel! Sonunda tek ol!

batukay batukay WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Erzurum
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 1228
  • Beğeniler 328 / 327
  • Ticaret 22, (%100)
Normalde sıkıntı yoktu fakat bundan önceki de yaptılar ses çıkartmadık diye yaptılar bunu da.
 

 

SeceAVM SeceAVM Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 17.02.2019
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek E Ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** E**
  • Mesajlar 347
  • Beğeniler 52 / 82
  • Ticaret 1, (%100)

batukay adlı üyeden alıntı

Neyi kanıtlamam lazım ? Evime kargo getirmeleri için para ödemişim getirmeden alıcı kargoyu kabul etmedi diye yalan söylemişler. Hizmeti yerine getirmemişler. 3 gün kuralı alıcı evde yoksa , ulaşılamamışsa bu tür durumlar için geçerlidir. Konuyu düzgün okumayıp cevap vermek için cevap vermek nedir anlamadım. Ben neden kargoyu kabul etmediğim halde şubede duruyor diye bir şey demedim. Kargoyu getirmeyip sırf gidip alayım diye böyle bir yalan söylediler. Mahkeme kanıt mı istiyor. Apartmanın önünde kamera var bundan daha iyi kanıt mı var ?


3 gun kuralını kargoda kaç seneni harcadın da biliyorsun ? Ben soyliyim 5 senemi verdim kargo hizmetine . Kargo kurallarini da cok iyi biliyorum . Çalıştığım sure icinde ne müşteriler gördük Konuyu da gayet düzgün okudum ve bence siz ne yazdiginizi bilmiyorsunuz madem kabul etmedim neden şubede tutuyorlar diye yazmışmisin bir daha oku ozaman . Kanıt var mi derken mahkeme senden kanit isteyecek kanıtın var mi mahkemeye sunmak icin anlaminda sordum. Kameram var demen yeterliydi benim yazdığıma mahkemeye verirsin kargo gelmedi kargocu su tarihte geldim der sende görüntüleri kanıt olarak sunarsin.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al