sospas
www.mustafasevinc.com.tr
Kullanıcı
-
Üyelik
07.11.2013
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Sales and Technical Manager
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
1292
-
Beğeniler
356 / 550
-
Ticaret
37, (%100)
Merhaba, arkadaşlar. Yandex kurum mail servisi kullanıyorum.
Fakat ayarlarını doğru girmeme rağmen hiç bir şekilde Outlook ayarlarını yapılandıramıyorum.
Sınama e-posta iletisi gönderin: İşlem gönderme (SMTP) sunucusundan yanıt beklerken zaman aşımına uğradı. Bu iletiyi almaya devam ederseniz, sunucu yöneticinize veya Internet servis sağlayıcınıza (ISP) başvurun.
Böyle bir hata alıyorum. Yandex in vermiş olduğu ayarların hepsi doğru. Yandex mail kullanıp bu sorunu yaşayan varmı ?
idea
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
27.04.2011
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Yazılım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
448
-
Beğeniler
165 / 44
-
Ticaret
4, (%75)
Arkadaşlar benzer sorunu yaşıyorum.. Birçok yeri araştırdım çözümü konusunda bilgisi olan var mı? Teşekkürler. Outlook 2013
-
Üyelik
31.05.2014
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
S** C**
-
Mesajlar
1132
-
Beğeniler
72 / 318
-
Ticaret
1, (%100)
ilgili ayar sayfasının ss'ini atarsanız daha açıklayıcı olabilir