lostyazilim
tr.link

Yandex Mail Şifre Hatası (Outlook)

4 Mesajlar 5.555 Okunma
lstbozum
tr.link

dreamydell dreamydell WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2019
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek reklam
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 37
  • Beğeniler 0 / 2
  • Ticaret 1, (%100)
Arkadaşlar merhaba, daha önce hiç yaşamadığım bir sorunu yaşıyorum. Normal düzende işleyen kurumsal mail adreslerimizi outlook üzerinden eklemeye çalıştığımızda tüm ayarları doğru girmemize rağmen, sürekli şifre soruyor. Bu konuyla ilgili bana yardım edebilir misiniz?
 

 

wmaraci
reklam

enerjiveguc enerjiveguc Wordpress Destek Kullanıcı
  • Üyelik 28.05.2018
  • Yaş/Cinsiyet 52 / E
  • Meslek Street Engineer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 5151
  • Beğeniler 2185 / 2187
  • Ticaret 0, (%0)
Outlook mail yapılandırma aşamasında "Manuel olarak yapılandır" adımlarını uygulamanız gerekmektedir. Yandex tarafından verilen bilgi ve yol haritası bulabileceğiniz link bırakıyorum.

https://yandex.com.tr/support/mail/mail-clients/microsoft-outlook.html
 

 

dreamydell dreamydell WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2019
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek reklam
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 37
  • Beğeniler 0 / 2
  • Ticaret 1, (%100)
enerjiveguc Öncelikle cevap için teşekkür ederim. Bütün ayarları doğru yapılandırmama rağmen hatayı alamya devaqm ediyorum. Daha önce de yaptığım bir işlemdi ve ilk defa başıma geliyor
 

 

almazajans almazajans WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 05.11.2019
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Ajans Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 74
  • Beğeniler 0 / 21
  • Ticaret 7, (%100)
Merhaba Imap üzerinden işlem yapıyorsanız yandex hesabı üzerinden uygulama şifresini aktif etmeniz gerekmekte yada telefon onayını yapmanız gerekmektedir.
 

 

wmaraci
wmaraci
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al