-
Üyelik
27.03.2016
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Yok
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** T**
-
Mesajlar
429
-
Beğeniler
13 / 68
-
Ticaret
15, (%100)
Hosting şirketinize destek talebi açarak böyle hata aldığınızı belirtirseniz onlar hallederler. Aynı sorunla ben de karşılaşıyordum ve öyle düzelttiler.
1 kişi bu mesajı beğendi.
ThatsGame
-
Üyelik
20.08.2020
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Yazılım Uzmanı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
I** Ö**
-
Mesajlar
15
-
Beğeniler
2 / 2
-
Ticaret
0, (%0)
karşıdaki kişinin postası spama düşmüş olabilir.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
04.11.2019
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Web yazılım geliştirme
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
K** Ç**
-
Mesajlar
101
-
Beğeniler
20 / 19
-
Ticaret
0, (%0)
Sağolun yanıtınız için internetten de baktım birkaç arkadaşımın yorumunu da dinledim. Microsoft'a destek talebi açarak sorun çözüldü. Dediğiniz gibi aslında spama alınması veya gereksiz olarak işaretlenmesi (kullanıcılar tarafından) birike birike aynı ip'den çıkan mailler artık hiçbir zaman gitmemeye başlıyor