Arkadaşlar FB pixel ile alakalı kafamın almadığı bazı noktalar var. Bunlarla alakalı bilgiye ihtiyacım var.
FB Business Manager üzerinden reklam hesabım aktif.
Google Tag Manager yönetimi ile kod ekledim ama bunun öncesinde bazı anlamak istediğim şeyler var.
1- Olay Yöneticisi kısmı nedir?
Anladığım kadarı ile olay yöneticisi kısmından global oluşturulan FB pixeli siteye eklememiz yeterli oluyor. Siteye tüm sayfalara ekledikten sonra tüm detaylar otomatik mi oluşturuyor? Ör, siteyi ziyaret eden kullanıcılar, Belli kategorileri gezen kullanıcılar, Ödeme sayfasına gelen ama teşekkürler sayfasına uğralamamış(satın almamış) kullanıcılar. Yoksa bunları tamamen 2. madde de mi ayrı ayrı oluşturuyoruz.
Ben bu FB Pixel kodu site geneli olarak oluşturdum ve Google Tag Manager aracılığı ile entegrasyonu yaptım. 1. kısmı öğrenmek istiyorum.
2- Hedef Kitleler Kısmı nedir?
Burada 1. madde ile çakışan bazı fikirlerim oluyor. İlk önce Hedef kitleler kısmının ne olduğunu bilmek istiyorum. Buradan ilgili kategori özelinde kitle oluşturup, örnek olarak. Benim web sitemde elbise kategorisindeki ziyaretçileri takip edip, daha sonrasında buna remarketing reklam kurmak istiyorum. Ya da Alışveriş sepeti url'ime kadar gelmiş ama satın alım yapmamış kişileri, bu kitle oluşturucuda ki yaptığım düzenlemelerle mi takip ediyorum. ?
biraz karışık anlatmış olabilirim :( Bazen aklındakini yazmak zor oluyor. Kafanız karışırsa eğer 1. ve 2. maddeleri açıklamanız yeterli olacaktır.
Şimdiden teşekkürler