SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR
- ARKADAŞLIK VE SOHBET UYGULAMALARI (Firebase - canlı yayın vs)
- OFFLİNE VE ONLİNE OYUNLAR
- KULLANICILARIN REKLAM İZLEYEREK VE REFERANS SİSTEMİ İLE PARA
KAZANMASINI VE UYGULAMANIZIN TANITIMINI YAPMASI İÇİN OYUN UYGULAMASI
WEBSİTE SCRİPTLERİ (ONLİNE GAZİNO,BAHİS,ARKADAŞLIK,VİDEO İNDİRME,OYUN
SİTESİ)
ARAÇ KATEGORİSİNDEKİ UYGULAMALAR (video editör,canlı tv yayını,video yapma uygulaması,canlı radyo yayını uygulaması,yüz değiştirme,ses kaydedici vb.)
Bütün uygulama ve oyunlarda admob google reklamları eklentisi vardır (geçiş reklamı,banner vb.)
Bazı uygulama ve oyunlarda uygulama içi satın alım vardır
Online ve Offline Olarak 2 kısıma ayrılmıştır
İlk 10 satışta %50 indirimli fiyattan verilecektir
Kaynak Dosyaları size rar dosyası şeklinde verilir.
Reskin yaparak ve google reklam kodunuzu ekleyerek para kazanmaya başlayabilirsiniz.
Kaynak Dosyalarında Reskinin nasıl yapılacağı açıklanmıştır.
DETAYLAR İÇİN PM GÖNDEREBİLİRSİNİZ
A) Proje Yapısı -
Android projeleri, sonunda bir cihaza yüklediğiniz bir .apk dosyasında yerleşik hale gelen projelerdir. Uygulama kaynak kodu ve kaynak dosyaları gibi şeyler içerirler. Bazıları varsayılan olarak sizin için oluşturulurken, diğerleri gerekirse oluşturulmalıdır. LibGDX çerçevesine dayalı bir Gradle Projesidir . Proje kaynak klasöründe aşağıdaki dizinler:
/core/src - ana çekirdek kaynak kodu dosyaları.
/desktop/src - uygulamayı Masaüstünde başlatmak için kaynak kod dosyaları.
/android/src - Android'de uygulamayı başlatmak için kaynak kod dosyaları.
/android/asset - tüm grafikler ve sesler burada, dosyalar olduğu gibi bir .apk dosyasında derlenir.
/android/res - uygulama simgeleri, düzen dosyaları, dize değerleri gibi uygulama kaynaklarını içerir.
/android/AndroidManifest.xml - uygulamanın yapısını ve her bir bileşenini açıklar.
/android/build.gradle - uygulamayı derlemek için gereken modülleri, bağımlılıkları ve diğer proje ayarlarını açıklar.
/baseGameUtils - Google Play Oyunlar'a bağlanmak için gereken kitaplık.
B) AdMob ve Google Play Oyun Hizmetleri
AdMob Banner, AdMob Geçiş Reklamı ve Google Play Oyun Hizmetleri entegredir, ancak bunlar varsayılan olarak devre dışıdır. Tümünü /android/res/values/strings.xml dosyasında yapılandırabilirsiniz
C) Simgeler, grafikler ve sesler
Tüm grafikler, sesler ve kullanılan diğer dosyalar /android/assets klasöründedir. Farklı ekranlar için başlatıcı simgesi burada:
/android/res /drawable-mdpi/ic_launcher.png
/android/res /drawable-hdpi/ic_launcher.png
/android/res /drawable-xhdpi/ic_launcher.png
/android/res /drawable-xxhdpi/ic_launcher.png
D) PSD ve FLA dosyaları
Satın alınan arşivde res adlı klasörü bulabilirsiniz . İçerdiği * .psd kullanıldı grafik dosyaları. Bazı sprite'lar Adobe Flash CS6'da oluşturulmuştur , bu nedenle *.fla dosyalarını da orada bulabilirsiniz.