• OPTİMİZASYON

  •  Anahtar Kelimelerin Gözden Geçirilmesi, daha düşük maliyetli olanların tespit edilmesi
  •  Reklamların kalite puanının ve optimizasyon skorunun yükseltilmesi
  •  Negatif kelimelerin belirlenmesi ve girilmesi
  •  Yayın saatlerinin, lokasyon, demografik kitle düzenlenmesi (isteğe bağlı)
  •  Başlık ve açıklama seçimleri-düzenlenmesi

 REKLAM KURULUM

  •  Uygun Anahtar Kelimelerin Tespiti
  •  Negatif Kelimelerin Tespiti ve Eklenmesi
  •  Kampanya, reklam grubu ve reklamların oluşturulması
  •  Dönüşüm İzlemenin Kurulumu
  •  Alışveriş Reklamları, Harita Reklamları, Form Reklamları Kurulumu (Ek Ücret Gerektirebilir)