Öncelikle merhaba Unity C# ile bir oyun geliştirmekteyim bu oyunumu farklı cihazlar için uygun hale getirmeye çalışıyorum.
Şuanda oyunumda ekran boyutları olarak 640x360 boyutunu kullanıyorum. (küçük ekranda nasıl duracağını ayarlamaya çalışıyorum küçük ekrandan büyük ekrana geçtüğünde butonlar kaybolmuyor diğer şekilde butonlar yok oluyor) İnternette birkaç araştırma yaptım karşıma pivot ve anchor ile ilgili birçok yazı çıktı bende oyunumdaki tüm butonların anchorlarını canvasın tam köşelerine çektim. yalnız yinede oyunu büyük ekrana veya farklı bir ekranda oyunumu çalıştırdığım zaman görüntü bozuluyor. Bunu nasıl önlerim. Ve ya anchor ve pivotlarla ilgili anlayabileceğim bir ders veya yazı varsa benimle paylaşabilirmisiniz.