Video oyun endüstrisi, dünyadaki en hızlı büyüyen ekonomik sektörlerden biridir. Araştırma firması NewZoo’ya göre küresel oyun marketi 2018’de yaklaşık 135 milyar dolarlık bir gelir elde edecektir, ki bu 2012 gelirinin neredeyse iki katıdır. Tahminler, önümüzdeki yıllarda çift haneli yıllık büyüme rakamlarını göstermektedir.
Birçoğu oyun karakterlerini nadir, benzersiz ve zor kazanılan ödüller alır ve satın alır. Bu oyun eşyaları çoğu zaman sahipleriyle birlikte kalır, çünkü bunları satma imkanı yoktur. Bugüne kadar oyuncuların sadece% 6'sı sanal eşyalarını satabiliyor (Steam, Skins.Cash ve Opskins platformları aracılığıyla). Kalan% 94, teknolojik kısıtlamalar (her bir işlemin yüzlerce veritabanının senkronize edilmesini gerektirir) ve oyun sistemlerinin bağlantısının kesilmesi nedeniyle bu olasılığa sahip değil. DMarket proje ekibi bu soruna yenilikçi bir çözüm sundu.
DMarket, merkezi olmayan veritabanları kullanır. Blockchain ve akıllı sözleşmelerin kullanılması, insan faktörünün mal ve hizmet alışverişine müdahale etmesini imkansız kılar ve olası kullanıcı aldatma olasılığını en aza indirir.
Blockchain teknolojisi% 100 güvenliği garanti eder ve oyun dünyaları arasındaki alışverişlerde ana bağlantı faktörü olacaktır. Tüm işlemler hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşecek, senkronizasyon anında gerçekleşecek. Platformun ana odağı csgo skins ve dota 2 eşya ticaretidir.