Cathy adlı üyeden alıntı
Youtube linkini paylasmadiniz hadi diyelim benim beceriksizligim ilk aldigim vps degil neden boyle bir sorunla karsilastim? ayrica ticket bolumu kapali ek ucret odemem gerekiyor sanirim canli destek bolumu kafasina gore aktif ilk yazdigim forum mesajima cevap verilmedi odeme yapildi simdi kotu yorumumu tekrarlayinca mi cevap yazma gereksinimi duydunuz?
Merhabalar,
T.C. Kanunlarına göre; Müddei iddiasını ispatla mükelleftir.
Öncelikle;
https://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k4721.html MADDE 6 okumanızı tavsiye ederiz.
Youtube linki paylaşmamıza gerek yok efendim zaten loglardan anlaşıldığı kadarıyla size yeterli bilgiyi arkadaşım paylaşmış sunucunuza bağlanıp arkadaşımızın tarif ettiği adımları yapmış olsaydınız sorununuzu çözmüş olabilirdiniz. ilgili youtube bağlantısında durum daha karışık gözüküyor. Yetkili arkadaşımız size adımlarıyla açıklamış.
Aldığınız bir VPS değil VDS'dir. Ortak kullanım yapmıyorsunuz. Dolayısıyla herkes kendi OS'ından sorumludur.
Ticket bölümü kapalı değil herkes kullanabiliyor bununda bilgisi size yine canlı destek üzerinden verilmiş, sanırım tarayıcınızdan kaynaklı bir sorun var. Bunuda kabul etmediğinizde bir " test " ticket'ı açılmış. Sizin sorun var dediğiniz tarih'de hatta ve dakika'da açılmış onlarca ticket var görüntü paylaşabiliriz dilediğiniz takdirde ve yine dilediğiniz takdirde canlı destek loglarınıda paylaşabiliriz.
Size buradan olduğu gibi canlı destek'den de cevaplar verilmiş hakaret boyutuna ulaştığında cevaplar kesilmiştir. Buda gayet normaldir.
Size tavsiyemiz; işlerinizde biraz daha sakin hareket etmeniz. Bu agresif olunacak bir durum yok bu konu üzerinde. Bizim bu tür durumlarda iddiasında haklı olan müşterilerimizde oldu geri iade istenilmeden biz iade geçmişizdir. Biz böyle bir firmayız ve hakkımızda olumsuz bir yorum bulamazsınız. Karalama kampanyalarıda bizi etkilemez.
Bu şekilde devam etmeniz durumunda yasal haklarımızı kullanırız.
İyi günler.