- Eksik ve fazlalıklarını
- Statü ve konumunu
- Ayrıntılı analizini
- Seo Raporunu
- Rakiplerini
- Rakipleri arasındaki artı ve eksi yönlerini
- Site içi dolaşım ve kullanıcı deneyimini
- İyileştirici tavsiyeleri
edinmiş olursunuz. 1 günde en fazla 3 site almaktayım ve analiz için ciddi bir süre harcamaktayım. Bu yüzden daha fazla iş değil, daha kaliteli iş mantığıyla çalışmaktayım. Bu analiz 3 adımda gerçekleşmektedir. Bu adımları aşağıda paylaştım. Ödeme peşin alınmakta ve memnuniyetsizlik durumunda ücret iadesi yapılmaktadır!
Not: Referans alımı bitmiştir.
Bu raporu nasıl hazırlıyorum?
BİRİNCİ ADIM SİTEYİ TANIMA
• Başlangıç seo analizi. ( Başlık, anahtar kelime, resim optimizasyonları, karakter sayıları vb.)
• Mobil uyumluluk ve özgünlük analizi.
• Site içi dolaşım, kullanıcı etkileşimi, hız ve kitle analizi.
• Domain geçmişi, DA/PA, MOZ verileri, sunucu analizi.
• Sosyal Medya analizi ve site ile sosyal medya arası etkileşimi iyileştirici analiz.
• SSL, robot.txt, güvenlik, sitemap, Search Console, Analytics, Alexa kontrolleri.
İKİNCİ ADIM SİTENİN STATÜ VE RAKİPLERİNİ TANIMA
• SemRush, Backlink, Profillink, Youtube/Facebook/Twitter Link kontrolleri.
• Sitenin, aynı sektörü paylaştığı popüler rakip sitelerin tespiti.
• Rakip site analizi.
• Site ile rakip site arasındaki başlangıç seo farkları. Fazlalık ve eksiklerin tespiti.
• Kullanıcı deneyimi olarak site ile rakip siteler arasında gerek içerik, gerek özgünlük, gerek estetik açıdan farkları analiz etme ve kullanıcı dostu, siteiçi dolaşımı arttıracak analiz.
• Rakip sitelerin sosyal medya etkileşimleri ve PR çalışmalarının tespiti.
• Site ile rakip site arasındaki diğer artı ve eksi yönlerin tespiti.
ÜÇÜNCÜ ADIM İYİLEŞTİRME
• Sitenin giderilmesi gereken başlıca eksiklerin belirlenmesi.
• Sektördeki rakip sitelerin eksiklerinin tespiti.
• Site içi dolaşımı, kullanıcı etkileşimini arttırmanın yolları.
• Sitenin, rakip sitelerden daha estetik ve kaliteli görünümüne kavuşturulması.
• Gereksiz eklenti, kırık link ve hataların tespit edilip giderilmesi.
• Site içi kategorilerde iyileştirme.
• Reklam yerleşimlerinin belirlenmesi.
• Site içi etkileşimi ve ziyaretçi arttıracak kampanya önerileri. (Çekiliş, hediye vb.)
• Sitenin misyonunun ve vizyonunun belirlenmesi, belli aşamalı hedefler belirlenmesi.
• Siteye ciddi bir çalışma programı önerilmesi.
İŞİN BEDELİ: 25 TL
Ödeme Yöntemleri
Referanslar