Arama motoru örümceklerinin sitenizi bulmak için bunlara bağlı olması nedeniyle, Web sitenizde iyi seçilmiş anahtar kelimeler ve kelime öbeklerinin bulunmaması, korkunç bir hatadır. Web siteniz için belirli ve kesin anahtar kelimeler hedeflemediyseniz, kolayca bulunamazsınız.
Hedeflenen Anahtar Kelimeler Eksikliği, Trafik Yetersizliği'ne Eşittir.
Örneğin, kullanılmış sanat kitaplarını satıyorsanız ve “kitap” gibi spesifik olmayan kelimeyi Meta etiketlerinize ve site içeriğinize eklerseniz , tahmin edin ne oldu? Muhtemelen, arama sonuçlarının ilk onbeş sayfasının en altında bile görünmeyeceksiniz, ancak sitenizi gerçekten bir kader tuhaflığı ile bulan kullanıcılar büyük olasılıkla sitenize girer girmez ayrılacaklardır.
Anahtar Kelime Araçları
Peki bu anahtar kelimeleri ve cümleleri nasıl anlıyorsunuz? İşte size bu konuda yardımcı olabilecek birkaç harika anahtar kelime aracı:
Ücretsiz Anahtar Kelime Öneri Aracı : wordtracker : Belirli bir ayda belirli bir anahtar kelimenin kaç kez arandığını görüntüler. Girilen anahtar kelime için tüm ilgili aramaları gösterir.
Keywordtool.io: Keywordtool.io ile sadece Google'da değil, Youtube, Bing, Amazon ve App Store için anahtar kelime araması yapmanız mümkündür. Aramalar lokasyon ve dil seçeneklerine göre yapabilirsiniz. Ücretsiz olarak görüntüleyebileceğiniz anahtar kelimelere ek olarak arama sayısı, CPC ve Adwords rekabeti hakkındaki verilere erişmek için ücret ödemeniz gerekiyor.
Google Anahtar Kelime Aracı: "Anahtar Kelime Aracı, reklam kampanyalarınız için potansiyel anahtar kelimeler oluşturur ve arama performansı ve mevsimsel eğilimler dahil olmak üzere Google istatistiklerini raporlar ." Harika bir anahtar kelime planlama aracıdır.
Bu anahtar kelime araçlarının tümü, insanların gerçekte ne aradıkları hakkında net bir fikir edinmenize yardımcı olabilir ve ardından sitenize daha fazla insan çekmek için bu kelimeleri sitenizin içeriğinde kullanabilirsiniz. Her şey daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamakla ilgilidir - insanlar sitenizi bulamazsa, hizmetiniz veya siteniz ne kadar iyi olursa olsun, bu iyi kullanıcı deneyimini sağlamazsınız.
Anahtar Kelimeleri Nereye Koymalı?
Artık temel anahtar kelime araştırmanızı başlattığınıza göre, bu anahtar kelimeleri web sitenizde nereye koyacağınızı bilmeniz gerekir.
Başlık Etiketi : Başlık etiketi, anahtar kelime öbeklerinizi kullanmak için harika bir yerdir. Başlık etiketi, tarayıcı pencerenizin üst kısmında görünür ve arama motoru optimizasyonunun önemli bir parçasıdır.
Başlık : Web’de makale okuyan çoğu kişi web sayfalarını hızlı bir şekilde tarar. Bu yüzden manşetler çok önemlidir - okuyucunuza en az uğraşla ihtiyaç duydukları şeyi hızlı bir şekilde alma şansı verir (kaliteli kullanıcı deneyimi). Anahtar kelime öbeğinizi başlıkta tekrar kullanın
İçerik : Artık anahtar kelime öbeklerinizi site içeriğinize yazmanız gerekiyor. Anahtar kelimenizi ve anahtar kelime öbeklerinizi içeriğin akışı bozulmayacak şekilde içerik içerisinde kullanmanız gerekmektedir. Anahtar kelimeleri içeriğin içerisine, kullanıcı deneyimini düşürecek şekilde yerleştirmemelisiniz.
Hiç şüphe yok - eğer iyi araştırılmış anahtar kelime öbeklerini sitenizin içeriğine ve yapısına yerleştirebiliyorsanız, sitenize daha fazla arama çekecek ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlayabileceksiniz. Çünkü kullanıcılar aradıklarını bulabilecekler. Her şeyden öte - yüksek sıralamalar, artan trafik vb. - asıl amaç, sitenize gelen her bir kişi için en iyi kullanıcı deneyimini sağlamak ve anahtar kelime öbeklerinizin gereksinimlerini karşıladığından emin olmaktır. .
https://www.webhazine.com/2019/03/anahtar-kelime-kullanm-trafiginiz-artsin.html