-
Üyelik
28.10.2012
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
G** K**
-
Mesajlar
70
-
Beğeniler
32 / 3
-
Ticaret
2, (%100)
Merhaba değerli üstatlar,
Benim aslında çoğu arkadaşı ilgilendiren önemli bir sorum olacak. Şimdi girdiğimiz içeriklere anahtar kelime girerken konu ile ilgili etiketleri giriyoruz. Ancak konuştuğum bazı arkadaşlar anahtar kelime girerken sadece kelime bazlı giriş yapılması gerektiğini belirtirken;
yani örnek vermek gerekirse '' Opel Yeni Modelini Satışa Sundu '' makalesi için ; ''opel,yeni,modeli,satışa,sunuldu,arabası vs..''
Bazı arkadaşlar ise ; '' opelin yeni arabası, opel yeni model, opel satışta, opel astra yeni, yeni opel fiyatları, yeni opel resimleri ''
şeklinde girilmesi gerektiğini belirtiyor. Bu konuda ben de ikileme düştüm; çünkü gördüğüm bazı büyük siteler ilk örneği kullanırken yine başka büyük siteler ikinci örneğe göre hareket ediyorlardı. Google'ın gözünde siteyi zarara sokacak hatalı bir harekette bulunmamak için siz bu konuda ne düşünüyorsunuz acaba ?
yuem
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
29.01.2013
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
...
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
128
-
Beğeniler
31 / 4
-
Ticaret
1, (%100)
ayrıca şunu da ekleyeyim.anahtar kelime sayısı kaç olmalı?yeni siteler için
wolveron
ozgurlukicin.com
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
09.11.2012
-
Yaş/Cinsiyet
45 / E
-
Meslek
Seo Uzmanı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** T**
-
Mesajlar
197
-
Beğeniler
6 / 57
-
Ticaret
21, (%95)
Buradaki etiket mantığı, çok aranan kelimeler ile paralel gider. Etiketler bir anlamda anahtar kelimeler gibidir. Kelime aranma sayılarını adwords kelime aracından bakarak seçiminizi aranma kapasitesine göre girerseniz maksimum fayda görürsünüz.
wolveron
ozgurlukicin.com
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
09.11.2012
-
Yaş/Cinsiyet
45 / E
-
Meslek
Seo Uzmanı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** T**
-
Mesajlar
197
-
Beğeniler
6 / 57
-
Ticaret
21, (%95)
tabi olabailir ama dediğim gibi aranma sayısı hangisi yüksek ise hedefe göre onu yazmak gerek..
1 kişi bu mesajı beğendi.