Giriş Yap / Kayıt Ol


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Site Fikir Alışverişi
Web Hosting SMS Api

Hyudai Kullananlar Sosyal Ağı Sizce Nasıl Proje?

Sosyal Ağlarda Paylaş:
  #1  
Okunmamış 19 Haziran 2017, 16:30
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Merhaba arkadaşlar. Yakın zamanda Hyundai Türkiye kullanıcıları için https://hyundaitr.net/ adlı siteyi kurdum. Site bir sosyal ağ sitesidir. Siteye üyelik ve giriş oldukça kolaydır.
Sitede özellikle anlık soru cevap olayı ile insanların sorunlarına çözüm olmayı hedefliyoruz.

Sizce nasıl bu proje. Siz olsaydınız üye olur muydunuz böyle bir siteye?

Sitede forum, blog, ikinci el ilanlar, sosyal ağ vb. özellikler vardır.
Speed Hosting
  #2  
Okunmamış 19 Haziran 2017, 21:00
Avatar Seçilmemiş
www.teknonj.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Temmuz 2016
Yaş / Cinsiyet: 22 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Um... Çi...
Mesajlar: 11
Beğeniler: 4 / 1
Ticaret: 0, 0%
Hocam gayet güzel site hoşuma gittim. Zaten ülkemizde araçlarla ilgili forumlar vs insanlar takip ediyor. Benim de aracım olsa ben de takip ederdim kesinlikle. Umarım başarılı olursunuz.

Anasayfa da login kısmının altındaki gelip giden yazılarda türkçe harf uyumsuzluğu var bi gözden geçirirseniz güzel olur.

Kolay gelsin.
bulgay bunu beğendi.
teknonj.com
  #3  
Okunmamış 20 Haziran 2017, 02:26
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Alıntı:
webumut Adlı Üyeden Alıntı
Hocam gayet güzel site hoşuma gittim. Zaten ülkemizde araçlarla ilgili forumlar vs insanlar takip ediyor. Benim de aracım olsa ben de takip ederdim kesinlikle. Umarım başarılı olursunuz.

Anasayfa da login kısmının altındaki gelip giden yazılarda türkçe harf uyumsuzluğu var bi gözden geçirirseniz güzel olur.

Kolay gelsin.
Yorumunuz için teşekkürler hocam. İ harf sıkıntısıyla da ilgileneceğim
  #4  
Okunmamış 28 Haziran 2017, 18:30
kodshop Adlı Üyenin Avatarı
Anlatamıyorum
 
Üyelik Tarihi: 22 Şubat 2017
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Konum: Eskişehir
Ad, Soyad: Se... Şe...
Mesajlar: 168
Beğeniler: 26 / 44
Ticaret: 0, 0%
çalışmalarınızın devamını dilerim tofaşçılar içinde bişi yap bulgay
bulgay bunu beğendi.
Web : www.jdsezer.blogspot.com
Mail : sezer_jadde_26@hotmail.com
  #5  
Okunmamış 28 Haziran 2017, 20:38
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Alıntı:
kodshop Adlı Üyeden Alıntı
çalışmalarınızın devamını dilerim tofaşçılar içinde bişi yap bulgay
Kısmet artık hocam Tofaş hakkında bir bilgim yok ama bu site faydalı olsun da hele.
kodshop bunu beğendi.
  #6  
Okunmamış 28 Haziran 2017, 20:46
Lim10Ata Adlı Üyenin Avatarı
Müsait
 
Üyelik Tarihi: 21 Mart 2016
Yaş / Cinsiyet: 20 / Erkek
Konum: Antalya
Ad, Soyad: Ra... Ka...
Mesajlar: 648
Beğeniler: 132 / 120
Ticaret: 19, 100%
Site gayet hoşuma gitti güzel fikir.Keşke sadece özelleştirmek yerine genel arabaları kapsayan bir platform yapsaydınız.
bulgay bunu beğendi.
  #7  
Okunmamış 28 Haziran 2017, 20:48
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Alıntı:
Lim10Ata Adlı Üyeden Alıntı
Site gayet hoşuma gitti güzel fikir.Keşke sadece özelleştirmek yerine genel arabaları kapsayan bir platform yapsaydınız.
domain doğrultusunda böyle bir seçim yaptım hocam. Gidişata göre genel bir otomobil soru cevap sitesi de kurabilirim. Ancak ilk etapta oldukça ilgi gerektiren bir alan.
  #8  
Okunmamış 02 Temmuz 2017, 02:48
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Sitedeki dil çevirilerini büyük oranda tamamladım. Eksik gördüğünüz yerleri söyleyiniz lütfen arkadaşlar.
  #9  
Okunmamış 24 Ekim 2017, 20:57
bulgay Adlı Üyenin Avatarı
WMSosyal.net
 
Üyelik Tarihi: 30 Aralık 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: Van
Ad, Soyad: Ah... Bu...
Mesajlar: 1.409
Beğeniler: 319 / 450
Ticaret: 61, 100%
Sitemiz sosyal ağ sitesi olarak hizmet vermeye devam etmektedir.
  #10  
Okunmamış 25 Ekim 2017, 11:30
byhell Adlı Üyenin Avatarı
Photographer & ASP.Net
 
Üyelik Tarihi: 13 Mart 2015
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: SQL & ASP.NET
Konum: Kocaeli
Ad, Soyad: Er... Bu...
Mesajlar: 527
Beğeniler: 83 / 15
Ticaret: 46, 100%
bulgay hocam ben çok beğendim ve yakın takipteyim bence sosyal medya olması biraz değişik durmuş hani insanların birbirini eklemesi lazım felan gibi
bulgay bunu beğendi.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Site Fikir Alışverişi


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 15:14.