Giriş Yap / Kayıt Ol
ytmatikvip

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

5Beğeni
  • 2 Yazan emreyavsan
  • 1 Yazan Winman
  • 1 Yazan uygunindir
  • 1 Yazan emreyavsan

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Site Tanıtım

1080p Filmizle

  #1  
Okunmamış 26 Ekim 2019, 15:54
Winman Adlı Üyenin Avatarı
Guzelbilgi.com
 
Üyelik Tarihi: 26 Ağustos 2011
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: webmaster
Ad, Soyad: Fu... Ya...
Mesajlar: 1.742
Beğeniler: 324 / 401
Ticaret: 44, 100%
Site Adı: 1080p Filmizle, Full Hd Film izle
Site Adresi: https://www.1080pfilmizlee.com/
Sitenin kullandığı altyapı: Wordpress
Açıldığı Tarih: 07.09.2019
Site İçeriği & Amacı: Film - Dizi
Sitenin ilerleyen günlerdeki hedefleri: En güncel ve vizyondaki tüm filmleri ekleyerek birçok kişinin girdiği film sitesi haline getirmek.
https://wmaraci.com/forum/tanitim-yazisi/7-farkli-blogtan-tanitim-sok-fiyat-594067.html
kochost smmfull
  #2  
Okunmamış 26 Ekim 2019, 20:49
emreyavsan Adlı Üyenin Avatarı
Wordpress Uzmanı
 
Üyelik Tarihi: 10 Mart 2018
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Konya
Ad, Soyad: Em... Ya...
Mesajlar: 859
Beğeniler: 317 / 73
Ticaret: 21, 100%
Bu sitenin geleceğini söyleyeyim size; 1 aya kalmadan sıkılacaksınız ve içerik girmeyi bıracaksınız. Daha sonra domain çöplüklerinin içerisine yeni biri katılacak Amacım sizin hevesinizi kırmak değil ama maalesef durum böyle. Ama dersiniz ki ben öylesine açtım, bana tecrübe kazandırması yeterli. O zaman ben bir şey diyemem.
Winman ve uygunindir bunu beğendi.
domainsorgula.org | Süper Hızlı Whois Sorgulama Sitesi
  #3  
Okunmamış 26 Ekim 2019, 22:31
Winman Adlı Üyenin Avatarı
Guzelbilgi.com
 
Üyelik Tarihi: 26 Ağustos 2011
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: webmaster
Ad, Soyad: Fu... Ya...
Mesajlar: 1.742
Beğeniler: 324 / 401
Ticaret: 44, 100%
@emreyavsan öyle amacım yok hocam ben ilgilenirim düşüncenize saygım var. Şimdiden zaten 500 üzeri giren oluyor. Zaten 10 sene önce de sağlam hitli film sitelerim olmuştu. Yani film sektöründe tecrübem var. Şuan temayı değiştirmeyi düşünüyorum. Upload olayı da var aklımda onun içinde eleman gerekiyor bakalım.
uygunindir bunu beğendi.
Konu Winman tarafından (27 Ekim 2019, 02:44 ) değiştirilmiştir.
  #4  
Okunmamış 27 Ekim 2019, 12:23
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 23 Eylül 2017
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Is... Ke...
Mesajlar: 955
Beğeniler: 169 / 163
Ticaret: 8, 100%
Valla reis benimde film sitem var. 1 ay boyunca çok ciddi çalışmalar sonucunda max 800 hite ulaştırabildim. 800 hitten yukarıya çıkmadı hevesim de kırıldı legal'e yöneldim ben de.
Winman bunu beğendi.
Günlük 5K Hitli DA : 18 PA :24 İndirme Sitesinden Uygun fiyata Footer Link (PM)
  #5  
Okunmamış 27 Ekim 2019, 12:24
emreyavsan Adlı Üyenin Avatarı
Wordpress Uzmanı
 
Üyelik Tarihi: 10 Mart 2018
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Konya
Ad, Soyad: Em... Ya...
Mesajlar: 859
Beğeniler: 317 / 73
Ticaret: 21, 100%
Winman eğer siz sitenizden memnunsanız bana halt etmek düşer zaten Umarım iyi yerler gelir siteniz, en azından temayı en kısa sürede değiştirmeye bakın İyi günler dilerim.
Winman bunu beğendi.
domainsorgula.org | Süper Hızlı Whois Sorgulama Sitesi
  #6  
Okunmamış 27 Ekim 2019, 18:11
Winman Adlı Üyenin Avatarı
Guzelbilgi.com
 
Üyelik Tarihi: 26 Ağustos 2011
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: webmaster
Ad, Soyad: Fu... Ya...
Mesajlar: 1.742
Beğeniler: 324 / 401
Ticaret: 44, 100%
Tema değişecek hocam idarelik koydum
https://wmaraci.com/forum/tanitim-yazisi/7-farkli-blogtan-tanitim-sok-fiyat-594067.html
Cevap Yaz Favorilerime Ekle

reklam


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Site Tanıtım


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 15:44.