Markaların sattıkları ürünler hakkında içerik üretmesi son yıllarda daha da önemli hale geldi. Zira bir marka her sattığı ürünün kaşifi olmak zorunda değil. Ancak insanlara sevdikleri şeyler hakkında belki de bir yaşam biçimini ya da kültürü ifade eden içerikler üretmek söz konusu ürünün benimsenmesine şüphesiz olumlu katkı sağlıyor.
Bu anlamda Türkiye’de bira denince akla gelen birkaç şirketten biri olan Efes Pilsen’in yeni web sitesi konubira.com, internet kullanıcılarının ülkemizde çokça tüketilen bir ürünü daha yakından tanıması açısından öne çıkıyor. Üç boyutlu animasyonlarla süslenen site, ziyaretçilerin biranın tarladan şişeye kadar uzun ve meşakkatli yolculuğuna tanıklık etmesini sağlıyor.


Tren rayları üzerinde başlayan yolculuk biranın geçmişi ve bu ürünü daha iyi tanımanıza yardımcı olacak videolarla devam ediyor. Sitedeki gezintiniz boyunca biranın tarihinden üretim sürecine, çeşitlerinden sunum şekline kadar birçok bilgi karşınıza çıkıyor. Bu açıdan sitenin özellikle bira meraklılarının ilgisini çekeceğini söyleyebiliriz.
Site içerik bakımından oldukça zengin. Zira sitede sadece üretim süreçleri değil, bira hakkında bilinmeyenler ya da yanlış bilinenler ve servis önerileri gibi içerikler de çeşitli animasyonlar eşliğinde ziyaretçilerle paylaşılıyor. Bu bilgilendirici turu tamamlayanlar, bira uzmanlığını belgeleyen isme özel bir sertifikaya sahip oluyor.
Ayrıca konubira.com’u ilk ziyaret edenler, turun sonunda sınırlı sayıda üretilen hatıra tişörtlerinden birine sahip olma şansı da yakalıyor. Buna ek olarak eğer isterseniz tur boyunca hoşunuza giden bazı anları duvar kağıdıolarak indirilebiliyorsunuz. Bu arada benzerine daha önce pek rastlamadığımız bu sitenin C-Section Dijital Reklam Ajansı tarafından iki aylık bir çalışma sonucu hazırlandığını da belirtelim.

KAYNAK - SMCO