TheMucit adlı üyeden alıntı
Aynen gerçekçi olmak lazım. Yapılan ürünü veya markayı tek bir sıfatla eşleştirmek lazım. Örneğin
Arçelik demek yenilik demek.
Arçelik demek en yenilik demek değil.
Mutluluğa kapak aç,
Çok mutluluğa kapak aç değil.
Mutluluk denince akla hemen onun adı gelir. Eti Eti Eti.
Çok mutluluk denince akla hemen onun adı gelir. Eti Eti Eti, değil.
Bu olay %95 civarında kullanılıyor. %5 civarındaki kısımda ise en, çok gibi şeylerde yakışabiliyor.
Gerçekten komik konuşuyorsunuz..
Bu saydığız markaların "en" deme gibi şansları yok.
"En iyi beyaz eşya Arçelik" diyen bir Arçelik göremezsiniz. Onların amacı beyaz eşyada önde olmak değil. Bu firmaların müşteri kitlesi bellidir. Simens alan bir müşteri gidipte Arçelik almaz.
Mutluluğa kapak aç,
Çok mutluluğa kapak aç değil.
Zaten Türçekmizde "çok mutluluğa kapak aç" diye bir cümle olamaz. Siz bu cümleyi okuyunca size mantıklı geliyor mu?
Bizim markamız bir web site, özellikle Sosyal İçerik Platformu gibi sitelerin içerikte bir birinin önüne geçmesi lazım. 10 tane rakil içerik sitesi var diyelim. Hepsi eğlenceli içerik üretiyor. Tüm rakipler ve içerik sitlerinin asıl amacı, Eğlenceli video, eğlenceli galeri ve liste üretmektir. Bunun nasıl önünde olmak gibi bir çözümünüz var? Ayrıyetten reklam uzmanı gibi konuşuyorsunuz. Sertifika veya bölüm diplomanız var mı bu alanda? Benim şahsen yok. Fakat doğru düşündüğümü varsayıyorum... Birde sitede hiçbir yere takılmadınız geldiniz reklam filmindeki "en" kelimesine takıldınız.. Bence sizin bir piskologa gitmeniz gerekiyor... Beni yanlış anlamayın. Sizin yazdıklarınızdan bunları anlıyorum... Ya sizin anlatımınızda bir aksaklık var ve ben bu yüzden doğrü anlamadım. Yada sizin düşünceleriniz yanlış..