SEO’nun ne olduğu üzerine ortada şu denli bir küme veri var. namuslu / yanlış, bunlar tartışılır ancak en azından bilginin varlığından kavlükarar edebiliyoruz. Ne yazık ki nüsha gına SEO’nun zir dalları için makbul değil. Kendi içre sağlam bir hayli bölüme ayrılan SEO’nun bir alt dalı da kurumsal SEO.
Kurumsal SEO nedir?
SEO, uygulama alanı yani sektörler açısından dü kısımda incelenebilir. umumi anlamda SEO rastgele bir konuda yazan bloglardan, gene muhtelif konularda mazruf üreten web sitelerine genel ve gen bir alanı karşılar. artık aklınıza ne gelirse; spor, haber, çizmek tarifi, tarih, ders, ansiklopedik bilgiler ve buna emsal diğer her şey.
Kurumsal SEO ise henüz ziyade e-ticarete müteveccih bir hal üreteci olduğu için konular da henüz spesifik hale gelir. Bu defa sektörler ilk plana çıkar; çiçek siparişi, boya – badana, marazlı bakıcı, araba kiralama, çilingir, tutkun söndürücü, kuruyemiş, spor ayakkabı, yüzük… Kurumsal SEO’nun mesai alanının da ne kadar çok olduğunu siz hülya edin. umumi içerikli sitelerin SEO çalışmaları ile e ticarete müteveccih sitelerin çalışmaları ayrımlılık gösterir. genel çalışmalarda izlenen yollar doğruca ticarete mat sektörlerde kullanılmayabilir evet da kullanılması çın olmayabilir.
Kurumsal SEO Danışmanlığı
Kurumsal SEO hizmeti veriyorsanız çalıştığınız firmaya sadece lügat bazlı hedefler sunmanız yerinde olmayacaktır. Firmaya markası için prestij kazandıracak yollar ve pazarlama çalışmaları dair da cephe göstermeniz gerekecektir. murat müşteri yakalanmak ise bunu her anlamda yapmanız gerekir.
Bu ve benzeri birçok husus SEO çalışmalarına endirekt katkılar yaptığı için önemlidir. Bu alanda yapacağınız danışmanlık ve yönlendirmeler size pozitif olarak art dönüşler sağlayacaktır. Bu nedenle kurumsal çalışmalarda elan gen çaplı SEO planı çıkarmanız sizin faydanız için olacaktır.
Bir firma için SEO tekniklerinizi planlarken müşterisinin prestijini de düşünmesi gerekiyor. Müşterinin sitesini enformasyon için ilk kullanılan tekniklerden biri bile lansman yazıları ile backlink sağlamaktır.
Anchor textler üzerinden alınan bu bağlantıların konulduğu sitelerin ilişim çöplüğüne donmuş saygınlık ve domain trust puanı sıfır sitelerden olmaması gerekiyor. Müşterinizin sitesine mevrut ziyaretçilerden bir kaçının bu yararsız lansman yazıları ile karşılaşmaları firmanın emniyet puanını düşürebilir. Bu durumda çalışacağınız SEO firması ya da danışmanlık aldığınız SEO uzmanı seçiminin aşkın tetik yapılması gerektiğinin farkına varmış olursunuz.
Burada dikkat edilmesi müstelzim özellik yarış ve bölgedir. Rekabet, kurumsal SEO desteği verilecek firmanın özdeş hizmeti sunan rakiplerinin ve bu piyasanın Google’daki durumudur. kesim ise firmanın ölçeğine gereğince değişir. sav gelimi yavru bakıcısı hizmetini yalnızca İstanbul’un anadolu yakası için veren bir firma hesabına SEO yapılırken bu lokasyon kaynak önünde bulundurulmalıdır. ancak mesela cep telefonu kılıfı satan bir kent ürünleri kargo ile Türkiye’nin her adına gönderebiliyorsa, SEO’nun planının buna gereğince yapılması icap eder.