Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

3Beğeni
  • 3 Yazan mehmetmasa

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Sosyal Ağlar

Bot takipçi nedir bilen var mı?

  #1  
Okunmamış 16 Mart 2019, 17:12
Avatar Seçilmemiş
WMARACI
 
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ra... De...
Mesajlar: 127
Beğeniler: 30 / 63
Ticaret: 0, 0%
Arkadaşlar bu bot takipçi olayı nedir bilen var mı? Yani öyle gösteriş olsun diye işe yaramaz kullanılmayan hesaplar mı yoksa bildiğimiz kullanıcılardan mı oluşuyor?

Yani demek istediğim bot takipçi ile siteye hit çekilir mi?
  #2  
Okunmamış 16 Mart 2019, 17:13
onurtayli Adlı Üyenin Avatarı
Sosyal Medya Bilirkişisi
 
Üyelik Tarihi: 01 Aralık 2017
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Konum: Tekirdağ
Ad, Soyad: On... Ta...
Mesajlar: 332
Beğeniler: 28 / 76
Ticaret: 3, 100%
Bot takipçi, boş kullanılmayan hesaplardır. Herhangi bir düşüş yaşatmaz. Hit çekemezsiniz.
Time is bad. Keep your code.
  #3  
Okunmamış 16 Mart 2019, 17:16
Avatar Seçilmemiş
WMARACI
 
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ra... De...
Mesajlar: 127
Beğeniler: 30 / 63
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
onurtayli Adlı Üyeden Alıntı
Bot takipçi, boş kullanılmayan hesaplardır. Herhangi bir düşüş yaşatmaz. Hit çekemezsiniz.
Sektörde faaliyet gösteren tüm firmalar aynı yöntemi uyguluyor değil mi hocam? Yani hepsi kullanılmayan hesaplar üzerinden mi iş yapıyor? Bazı sitelerde kullanıcılar tamamen özgündür filan gibi yazılar gördüm, düşüşte yaşayabilirsiniz gibi şeyler yazıyorlar, doğruluk payı nedir sizce?
  #4  
Okunmamış 16 Mart 2019, 17:20
onurtayli Adlı Üyenin Avatarı
Sosyal Medya Bilirkişisi
 
Üyelik Tarihi: 01 Aralık 2017
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Konum: Tekirdağ
Ad, Soyad: On... Ta...
Mesajlar: 332
Beğeniler: 28 / 76
Ticaret: 3, 100%
Bot takipçi gönderiminde düşüş yaşanmıyor, düşüş yaşanmadığı için diğer kategorideki takipçilerden 1k fiyat bazında daha yüksek alımı var bu yüzden. Düşüş yaşanan takipçiler sektördeki tam adını bilmiyorum ama farklı bir kategori de yer alıyor. Onlarda düşüş tamamen şansa bağlı oluyor.
Time is bad. Keep your code.
  #5  
Okunmamış 16 Mart 2019, 17:25
Avatar Seçilmemiş
WMARACI
 
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ra... De...
Mesajlar: 127
Beğeniler: 30 / 63
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
onurtayli Adlı Üyeden Alıntı
Bot takipçi gönderiminde düşüş yaşanmıyor, düşüş yaşanmadığı için diğer kategorideki takipçilerden 1k fiyat bazında daha yüksek alımı var bu yüzden. Düşüş yaşanan takipçiler sektördeki tam adını bilmiyorum ama farklı bir kategori de yer alıyor. Onlarda düşüş tamamen şansa bağlı oluyor.
Hocam bu düşüş yaşanan takipçiler normal kullanıcılar mı peki? Yani bunlardan hit gelir mi? Yoksa fiyat yüksekte olsa düşükte olsa farketmez mi? Demek istediğim bot takipçiler hangi paket olursa olsun hit getirmez mi? Almayı düşünüyorum fakat hit getirisi yoksa almaktan vazgeçerim.
  #6  
Okunmamış 16 Mart 2019, 18:42
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Ekim 2016
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: Yazılımcı
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Me... Ma...
Mesajlar: 1.728
Beğeniler: 437 / 587
Ticaret: 32, 100%
Alıntı:
onurtayli Adlı Üyeden Alıntı
Bot takipçi gönderiminde düşüş yaşanmıyor, düşüş yaşanmadığı için diğer kategorideki takipçilerden 1k fiyat bazında daha yüksek alımı var bu yüzden. Düşüş yaşanan takipçiler sektördeki tam adını bilmiyorum ama farklı bir kategori de yer alıyor. Onlarda düşüş tamamen şansa bağlı oluyor.
Düşüş yok diyenlerden uzak durun. Sosyal medyalar bizim değil sonuçta bundan 2 yıl önce twitter bot takipçi satışı yapıyordum ve her seferinde "Anlık düşüş olmasa bile sosyal medya güncellemelerinde yüksek miktarda kayıp yaşayabilirsiniz " diye belirtiyordum. Twitter geçenlerde yaptığı bir güncelleme ile 100 Bin bot alan müşterim 80 Bin tanesini kaybetti
Bot takipçilerde anlık düşüş olmayabilir ama bir güncelleme ile neredeyse hepsi silinebilir. Bu güncellemenin ne zaman geleceğinide bilemeyiz belki de yarın gelir.

Linuxer Yıllardır bu piyasadayım takipçi satın alarak hit çekebileni göremedim. Takipçiler süsten başka bir şey değil ( Kendimde satış yapıyorum. ) Yıllar önce ilk çıktığında takipçiler gerçekten aktifti twitterda tweet attığınızda RT/FAV falan geliyordu artık öyle bir şey kalmadı. Sosyal medya takipçisi alıp kendi sitenize hit çekmeyi düşünüyorsunuz sanırım 100 Bin takipiç alsanız 5-10 hit anca çekebilirsiniz.
FurkanCanöz, Private ve Linuxer bunu beğendi.
  #7  
Okunmamış 16 Mart 2019, 20:17
Avatar Seçilmemiş
WMARACI
 
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ra... De...
Mesajlar: 127
Beğeniler: 30 / 63
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
mehmetmasa Adlı Üyeden Alıntı
Düşüş yok diyenlerden uzak durun. Sosyal medyalar bizim değil sonuçta bundan 2 yıl önce twitter bot takipçi satışı yapıyordum ve her seferinde "Anlık düşüş olmasa bile sosyal medya güncellemelerinde yüksek miktarda kayıp yaşayabilirsiniz " diye belirtiyordum. Twitter geçenlerde yaptığı bir güncelleme ile 100 Bin bot alan müşterim 80 Bin tanesini kaybetti
Bot takipçilerde anlık düşüş olmayabilir ama bir güncelleme ile neredeyse hepsi silinebilir. Bu güncellemenin ne zaman geleceğinide bilemeyiz belki de yarın gelir.

Linuxer Yıllardır bu piyasadayım takipçi satın alarak hit çekebileni göremedim. Takipçiler süsten başka bir şey değil ( Kendimde satış yapıyorum. ) Yıllar önce ilk çıktığında takipçiler gerçekten aktifti twitterda tweet attığınızda RT/FAV falan geliyordu artık öyle bir şey kalmadı. Sosyal medya takipçisi alıp kendi sitenize hit çekmeyi düşünüyorsunuz sanırım 100 Bin takipiç alsanız 5-10 hit anca çekebilirsiniz.
Hocam bilgilendirme için teşekkür ederim çok makbule geçti, şuan vazgeçtim almaktan.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Sosyal Ağlar


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 09:00.