Sosyal Medya ‘nın çok gelişmesi ve internet ‘e olan ilginin hergün daha artması nedeniyle yeni pazar arayışları ve daha değişikdan kullanıcıya ulaşma yöntemleri geliştirilmeye başlandı.
Türkiye ‘nin sosyal medya ya olan aşkı ve ilgisi nedeniyle, dün kurulan bir sosyal ağın, Türkiye ‘de hemen yayılması nedeniyle Türkiye sosyal medyanın en kolay iş yaptığı bir pazar haline geldi.
Facebook :
Facebook kurulalı daha 8 yıl olmasına karşın Türkiye’de her iki kişiden birinin Facebook hesabı mevcuttur.
Twitter :
Daha kurulalı 3-4 yıl olmasına karşın Türkiye ‘de her 4 kişiden birinin Twitter hesabı mevcuttur. Ama Facebook ‘a göre girilme sayısı çok azdır.
FriendFeed :
Türkiye ‘de kullanıcısı çok olan ancak ara sıra girilen bir ağ haline gelmiştir.
Google+ :
Google Plus+ kurulalı 4-5 ay olmasına karşın kullanıcı sayısını acayip bir şekilde katlamıştır. Ancak o kadarda popüler olduğu söylenemez.
YouTube :
YouTube şuanda Dünya’nın bir numaralı video paylaşım ve izleme sitesidir. Yakın zamanda YouTube’yi Google almıştır. Türkiye ‘de oldukça popüler bir ağdır.
Kaynak:Webailesi.net