Bu yıl dördüncüsünün düzenlendiği Facebook Awards’ın kazananları belli oldu.Bu yılda Facebook ve Instagram üzerinden kendi yaratıcı fikirlerini paylaşanlar oldukça büyük ilgi ve dikkat çekmeyi başardılar.
2015 Facebook Awards’a 160’dan fazla ülkeden, 2.700’ün üzerinde proje katıldı.Ve şimdiye kadar yapılmış en büyük yaratıcı fikir koleksiyonu olmayı başardı.
Geçtiğimiz yıllara göre daha fazla yaratıcı fikrin bulunduğu Facebook Awards’ın bu kadar çok dikkat çekmesinin sebebi tabiiki her ay 1.4 milyon kişinin Facebook’un mobil medyasını kullanıyor olması.Instagram ise günde 200 milyon ziyaretçi alarak bu yeni fikirlerin desteklenmesinde büyük rol alıyor.
Bu yıl, en yüksek ödül olan Blue Award’u Always’in Like a Girl kampanyası ile Leo Burnett ve Procter & Gamble aldı. Kâr amacı gütmeyen organizasyonlar için hazırlanan kampanyaların ödüllendirildiği “Blue For Good” ödülünü ise Facebook tarihinde en yüksek sayıda insana ulaşan ve 220 milyon doların üzerinde bağış toplayan Buzlu Kova Kampanyası kazandı.
Facebook Award sayesinde Facebook ve Instagram yeni marka oluşturulan yerler haline geldi.
Sosyal medya ile birlikte paylaşımlar ve projeler %70 oranında video şeklinde yayınlanıyor.
Bu yıl toplam katılım neredeyse %50 artarken Instagram üzerimden katılım ise %35’e ulaştı.
Facebook Awards hakkında daha çok bilgi almak için Facebook Awards‘a tıklayabilir.Kazananları ise buradan görebilirsiniz.
Sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,güncel haberlerimizi daha yakından takip etmek için sosyal medyadan bizi takip edebilirsiniz.
KAYNAK:http://www.teknolojiyle.com/facebook-awards-2015-aciklandi/