Otomobil devi Hyundai, Türkiye’de yeni satışa sunduğu yeni modeli Tucson’u çok farklı bir konseptle İstanbul Boğaz’ında müthiş bir drone şovuyla tanıttı. İstanbul’da drone’lar 10 dakika boyunca göz kamaştırıcı otomobili ve logo figürlerini sergiledi. Gökyüzünde toplam 580 adet drone kullanılarak görsellerde yaklaşık 100 kişilik bir ekip koordineli olarak çalıştı.
Boğaz’da izlenen şovda, Salacak’tan havalanan drone’lar, Yeni Tucson’un ön ve arka farlarını, yandan silüetini, Hyundai ve Tucson logosunu bir araya getirerek anlık olarak sergilediler.Türkiye’de yapılan bu drone görseli rekor sayılabilir.
Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel ise etkinlikte yaptığı açılış konuşmasında, “Drone şov ile Yeni Tucson modelimizin ne kadar farklı ve ayrıcalıklı olduğunu vurgulamak istedik. İstanbul Boğazı’nda Yeni Tucson’un aydınlatma teknolojisini ve üstün özelliklerini tüm Türkiye’ye farklı bir şov ile göstermek en büyük arzumuzdu.
Çünkü, Tucson gerek geçmişi gerek ifade ettikleri gerekse fark yaratan tasarımıyla markamızın için çok önemli bir yere sahip. Hyundai olarak arazi araçları konusunda 30 yıldan fazla bir deneyime sahibiz. İlk nesil Tucson’u 2004 yılında Türkiye’de satışa sunduğumuzdan bugüne en beğenilen SUV modellerden biri oldu ve Türk tüketicisinin gönlünde taht kurdu.
Tucson, her yeni modeliyle hep fark yaratan bir otomobil oldu. İşte biz de bu yüzden Yeni Tucson’la “yeni”yi yeniden tanımlıyoruz; hem teknolojide, hem yol arkadaşlığında, hem de yarattığı benzersiz deneyimle” dedi.
Kaynak :
https://vuupnet.com/hyundai-dan-istanbul-bogazinda-yeni-tucson-icin-drone-gosterisi/