wmaraci reklam

Turkcell’den Genel Müdür Yardımcısından Önemli Açıklamalar Türk Telekom Bize Boş Port Yok Diyerek Bize Dünyanın Zararını Yaşattı

4 Mesajlar 743 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

buraksgln buraksgln www.gulenx.com Kullanıcı
  • Üyelik 21.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad B** G**
  • Mesajlar 150
  • Beğeniler 23 / 26
  • Ticaret 2, (%100)
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran, Turkcell’in Servis Saglayıcı Adsl , Vdsl ,Fiber pazarındaki haksız rekabet

şartlarının yarattığı boşluk nedeniyle Turkcell Süperonline’ Şirketinin 11 ayda 52 milyon TL’lik gelir kaybı yaşadığını açıkladı

Turkcell, ADSL hizmeti için internet başvurusu yapan müşterilerine neden dönüş yapamadığını şirketin


Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran ile açıkladı.

Turkcell’in ADSL pazarındaki haksız rekabet şartlarının yarattığı boşluk sebebiyle 11 ayda 52 milyon TL gelir kaybı yaşadığını söyleyen Kuran, binlerce müşterilerine ADSL/VDSL’de yaşanan altyapı kullanım sorunu nedeniyle internet hizmeti veremediklerini belirtti.

Çünjü İlgili taleplerini Türk *******’a iletip onlardan gelecek aktivasyonu gerçekleştirmeleri gerektiğini söyleyen Kuran, buna karşılık Türk *******’dan sürekli ‘boş port yok, müşteri adreste bulunamadı’ gibi dönüşler aldıklarını söyledi.

Ek Olarak : Firmamız Aydin/Didim’de Turkcell Yetkili Satış Noktası Olarak Hizmet Vermekteyiz Gülen Gsm Olarak Yaşadıgımız en büyük sorunlarından boş port sorunu bügüne kadar yaşadıgımız sorunlar , boş port yok , bahçede köpek var , iç tesisatta sorun var , adreste bulunmadıgı gibi sorunların hepsini yaşadık

Aydin / Didim Aktivasyonlarında Büyük Sorunlar Yaşamaktayız ama diger büyük il ve ilçelerede Aktivasyon Yapiyoruz Bu Sorunlarla Karşılaşmamaktayız .

Turkcell Superonline grubu olarak bu yılın Ocak ve Kasım ayları arasında, bu nedenlerle toplam 87 bin müşterilerinin internetlerini aktifleştiremediklerini söyleyen Kuran, bunun dışında aynı dönem içerisinde 50 bin müşterilerinin de tekrarlanan arızalar ve geciken bağlantılar nedeniyle mağdur olduklarını belirtti. Konuyla ilgili BTK’ya sürekli olarak şikayette bulunduklarını fakat bir geri dönüş alamadıklarını söyleyen Kuran, devletin bu duruma el atıp fiber internetin önündeki engelleri kaldırarak tüm sorunları kökten çözmesi gerektiğini ifade etti.
kaynak: http://turkcellsuperonline.xyz/2016/12/07/turkcell-genel-yardimcisi-dogus-kirandan-superonline-ilgili-onemli-aciklama/
 

 

wmaraci
reklam

MehmetTURK MehmetTURK Kronik Depresif Kullanıcı
  • Üyelik 05.04.2013
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 924
  • Beğeniler 219 / 226
  • Ticaret 24, (%100)
İyi olmuş.
Benden kullanmadığım ayların fatura bedelini aldılar.Üstelik sözleşmeyi tek taraflı feshederek.
ibrahimTatar IbrahimSerhat buraksgln

kişi bu mesajı beğendi.

Doruk Doruk alea iacta est. Kullanıcı
  • Üyelik 29.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek WebApprantice
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** O**
  • Mesajlar 1361
  • Beğeniler 150 / 524
  • Ticaret 23, (%100)
Kuşadası için ***** üzerinden yapılan başvurularda da aynı yanıt alınıyordu. Yeni taşındığım evime ancak 4 ay sonra internet bağlantısı çekebildim, bu süre zarfında ödediğim 2.500 TL mobil internet faturası da cabası.
buraksgln

kişi bu mesajı beğendi.

ibrahimTatar ibrahimTatar öğrenci Kullanıcı
  • Üyelik 04.12.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Yazılım
  • Konum Eskişehir
  • Ad Soyad İ** T**
  • Mesajlar 1106
  • Beğeniler 283 / 282
  • Ticaret 35, (%100)
Umarım ***** ile birlikte yerin dibine batarsınız haksız yere ödettiğiniz faturalar mutlaka aleyhinize olacaktır. Ayrıca şuan Vodafone ve Uydunet ile kafam çok rahat :)
 

 

wmaraci
Mersin evden eve nakliyat
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al