Tamamen elemanların yaptığı saygısızlık... Ben iade edeceğim dediğim halde, teknik servise gönderdiler...
Ek Olarak: Bugün gittim, RAMi geri aldılar. Aynı üründende alabilirsin, farklı üründe alabilirsin dediler. Bende farklı bişey aldım.
Aldığım sıfır ürün, 15 gün bekleyip, baya bir uğraştıktan sonra, çözüldü.
Bu durumdan anladığım şey şöyle :
1) Yasa ve iş ahlakı olarak geri almak zorundalar, fakat kendi kafaların göre takıldıkları için ve satış ahlakı az olduğu için direniyorlar. Geri almamak için tüm mantıksız laflara başvuruyorlar.
2) Çoğu zaman mağaza ürünün bozuk olmasından haberi var... Aklınızda bulunsun...
3) Sorumlunun yaptığı saygısızlığı bilgisizlikten, ürünün ne olduğu ve ne işe yaradığını bilmiyor.
4) Sorumlunun deneyip alsaydınız demesi tamamen dalğa geçmek. Ona yapacak bişey yok, davranışı aile eğitim vermesi lazim.
5) ...
Bu durumlarda ne yapmanız lazim :
1) Mağazada biraz direnip haklı olduğunuzu anlatmaya çalışın. Anlamakta direnirlerse, ikinci yola başvurun.
2) Sosyal medya. Şirkete ayıt olan tüm sosyal medya'da yazın.
3) sikayetvar.com'a yazın, bulunsun böyle bir olayı olması.
4) Şirketin üst seviye olan mail adreslerin bulup, mesaj atacaksınız.
5) Tüketici haklarına şikayet
6) Savcılık
**) Buraya yazın, baya yardımcı oluyorlar arkadaşlar.
Vazgeçerseniz, saygısızlık devam edecek...
Bu olayın Ankara/Keçiören'de olması dikkatımı çekti. Zengin bir bölge'de olsaydı yapmazlardı...
Fikir veren tüm arkadaşlardan teşekkür ediyorum...