Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

melankolia melankolia şuan çevrimdışıdır.

Uzun Yollara Devam

Ticaret Puanı

Genel Durum Son Durum
Ticaret Puanı:
Ticaret Yüzdesi:
3
100,0%
Olumlu bildirim yapan üyeler:
Olumsuz bildirim yapan üyeler:
3
0
Toplam olumlu geribildirim: 3
[melankolia] Aldığı Bütün Geribildirimleri İzle
  Son
30 Gün
Son
6 Ay
Son
12 Ay
 Olumlu 0 0 0
 Tarafsız 0 0 0
 Olumsuz 0 0 0

Duvar

Ziyaretçi Mesajları 1 : 0 Toplam: 20
  1. melankolia
    14 Kasım 2017 12:59 - link
    melankolia
    Ne merti melihi hocam hatlarmı karıştı
  2. MrTimsah
    14 Kasım 2017 12:46 - link
    MrTimsah
    Adın mert miydi Melih miydi ?
  3. Nisroc
    12 Ekim 2015 21:34 - link
    Nisroc
    Hayat arasındaki ince çizgiyi görmediğim için burdayım,
    Umudumu kaybettiğimde anladım ki; burada değilmiş..
    İyi günümde yanımda olup, kötü günümde çevremde değilmiş..
    Hasımlarımın sır perdesinin arasında, fermuara eğilmiş..
  4. melankolia
    25 Ocak 2013 23:42 - link
    melankolia
    Ow şet o ne ya valla hocam domain bendeydi ilgilenemedim süresi bitmiş sanırım uyarınız için teşekkür ederim.
  5. TazZ
    25 Ocak 2013 23:40 - link
    TazZ
    Rap indir ne kadar beğendiysem,
    Melankolia Fan'ı o kadar sevmedim!
  6. melankolia
    19 Ocak 2012 22:38 - link
    melankolia
    Tamam hocam pm atarsın
  7. Genç
    19 Ocak 2012 22:37 - link
    Genç
    Tamam hocam anladım ben takılıyorum öyle ya maç ipsi adminlik ayarlayınca ben yazarım buraya gelirsin swye
  8. melankolia
    19 Ocak 2012 22:35 - link
    melankolia
    Maalesef hocam şimdi çıktım bende iceworlden az sonra tekrar girecem
  9. Genç
    19 Ocak 2012 22:35 - link
    Genç
    anlaşılan pubcuymuşsun maç sw varmı ?
  10. melankolia
    19 Ocak 2012 22:34 - link
    melankolia
    Valla hocam ben pro maplarda oynamıyorum ice+snow+india bu 3 lüde takılıyorum

İstatistik

Mesaj Sayısı
Duvar
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 03 Eylül 2020 23:46
  • Üyelik Tarihi: 16 Haziran 2011
  • Tavsiye Puanı: 0

Beğendiği Mesajlar

4123 Beğeni
  1. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: turion Açık konu : Windows 10 Pro Çok Geç Kapanıyor
  2. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: onurozmen Açık konu : Windows 10 Pro Çok Geç Kapanıyor
    Aynen format atmanız en iyi çözüm olur.
    Ne Zaman Beğendi: 31 Ağustos 2020, 10:04
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 30 Ağustos 2020, 00:22
  3. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: Lions Açık konu : İş Başvurusundaki "Microsoft Office biliyorum" Becerileri Hk.
    Hakkınızda kısmında "Teknik Edinimler" diye bir başlık açıp burada Microsoft Office bilginizi daha spesifik açıklayın.
    Ne Zaman Beğendi: 29 Ağustos 2020, 15:02
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 29 Ağustos 2020, 13:34
  4. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: athirsizi Açık konu : Tasarımım nasıl neleri geliştirmeliyim?
    98leri yad ettik :)
    Ne Zaman Beğendi: 22 Ağustos 2020, 09:54
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 20 Ağustos 2020, 16:50
  5. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: ercorc Açık konu : Tasarımım nasıl neleri geliştirmeliyim?
  6. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: kurgucuabi Açık konu : Tasarımım nasıl neleri geliştirmeliyim?
  7. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: halilturhan Açık konu : Tasarımım nasıl neleri geliştirmeliyim?
    Tamamen tasarımı değiştirmelisiniz
    Ne Zaman Beğendi: 22 Ağustos 2020, 09:53
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 08 Ocak 2020, 21:55
  8. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: ümitünal Açık konu : Hosting Firması Kurmak
    Başlangıç için 50 bin varsa giriniz makinenin bir yıllık ücreti lisans falan derken en azından kimse mağdur olmaz bir yıl
    Ne Zaman Beğendi: 18 Ağustos 2020, 09:22
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 18 Ağustos 2020, 06:40
  9. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: SkyGhostAir Açık konu : Seçili Layer'ları Nasıl Küçültebilirim?
    Hocalar halletim sorunu, konu taa kaç aylık :D Bitmiş hali: https://www.youtube.com/watch?v=q69qvL6KgbY
    Ne Zaman Beğendi: 15 Ağustos 2020, 15:19
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 15 Ağustos 2020, 15:17
  10. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: Genç Açık konu : Monitör Arıyorum
    Düzelttim hocam teşekkürler bilgi için. Bayram kampanyası bekliyordum o da olmadı adam akıllı :(
    Ne Zaman Beğendi: 31 Temmuz 2020, 16:51
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 31 Temmuz 2020, 01:03
  11. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: enerjiveguc Açık konu : Şahıs şirketi hk. +WM
  12. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: Ugurbaskale Açık konu : Dijital Portre Çalışmalarım
    Teşekkür ederim hocam eyw .
    Ne Zaman Beğendi: 26 Temmuz 2020, 16:50
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 26 Temmuz 2020, 16:45
  13. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: Ugurbaskale Açık konu : Dijital Portre Çalışmalarım
  14. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: tarikcansaybak Açık konu : CoCa Cola tüm dünya değil; tüm galaksi (tasarım)
  15. melankolia
    melankolia beğendi mesaj :: Proje Açık konu : Ayasofyanın Yeni İsmi Değerlenir mi ?
    Devlet almak istedikten sonra, üzerine bir de ceza kesip para alır. Hiç tanımamışsınız :)
    Ne Zaman Beğendi: 13 Temmuz 2020, 12:17
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 11 Temmuz 2020, 03:00



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 19:52.