Giriş Yap / Kayıt Ol
ytmatikvip

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

zego zego şuan çevrimdışıdır.

İnternet Reklamcılığı

Ticaret Puanı

Genel Durum Son Durum
Ticaret Puanı:
Ticaret Yüzdesi:
27
100,0%
Olumlu bildirim yapan üyeler:
Olumsuz bildirim yapan üyeler:
27
0
Toplam olumlu geribildirim: 29
[zego] Aldığı Bütün Geribildirimleri İzle
  Son
30 Gün
Son
6 Ay
Son
12 Ay
 Olumlu 0 0 0
 Tarafsız 0 0 0
 Olumsuz 0 0 0

Duvar

Ziyaretçi Mesajları 1 : 0 Toplam: 7
  1. occipital
    17 Haziran 2012 17:24 - link
    occipital
    Ersin! Naber!
  2. Oğuz
    14 Kasım 2011 15:51 - link
    Oğuz
    naber la trek
  3. occipital
    08 Kasım 2011 02:02 - link
    occipital
    Ersin abi naber?
  4. Onur07
    03 Kasım 2011 19:56 - link
    Onur07
    Msn gelir misiniz?
  5. occipital
    20 Ağustos 2011 04:17 - link
    occipital
    Hey seeen yea.Evet sana diyorum. Bu yazıyı okuyosun dimi ? Aha işte şimdi benim profilime tıkla . Neden mi? Eee o kadar okudun bi ziyaret et bi +tb var olmuyor bak.
  6. zego
    31 Temmuz 2011 20:19 - link
    zego
    Konu nedir hocam?
  7. operator24
    31 Temmuz 2011 19:53 - link
    operator24
    Ersin kardeşim ben ömer doğan, erzincan dan şu an kısa bir süreliğine ankara dayım izin nedeni ile acaba görüşmemiz mümkünmi, ben emirlerde oturuyorum arabamla gelebilirim bir kaç danışacağım konu vardı web sitesi ile ilgili yardımcı olabilirmisin.

Hakkımda

  • zego Hakkında
    Hakkımda
    Reklamcılık okuyan, reklamcılık ile profesyonel olarak uğraşan biriyim.
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Meslek
    İnternet Reklamcılığı
    Cinsiyet
    Erkek

İstatistik

Mesaj Sayısı
Duvar
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Dün 19:15
  • Üyelik Tarihi: 27 Haziran 2011
  • Tavsiye Puanı: 0

Arkadaşlar

Arkadaşlar: 1 : 6 Toplam: 6

İletişim Bilgileri



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 01:00.