Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

4Beğeni
  • 1 Yazan kehribar
  • 1 Yazan eniscan789
  • 1 Yazan Ucube
  • 1 Yazan batı

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Web Site Alışverişi

harika domaine sahip video sitesi satılıktır

  #1  
Okunmamış 13 Temmuz 2018, 23:29
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Temmuz 2013
Cinsiyet: Erkek
Meslek: muhasebe
Konum: Konya
Ad, Soyad: Me... Ba...
Mesajlar: 663
Beğeniler: 67 / 166
Ticaret: 44, 100%
merhabalar. projelendirmek için uzun araştırmalar sonucu bulduğum güzel domaine sahip video sitemi satmak istiyorum. video anlamına gelen arapça fidyu kelimesi .com domaini alındı.

sitede ki yazılım çok kolay bir kullanıma sahip. youtube facebook instagram dan video linklerini panelde ekleme kısmına ekliyoruz ve ekle diye tıklayınca herşey otomatik ekleniyor. Yani embed kodu ile siteye ekliyoruz videoları. Adsense den kazanç sağlamak için düşündüğüm ama ilgilenemediğim bu proje nakit ihtiyacımdan dolayı satılık.

Sadece domainin bile güzel para edeceğini düşünmekteyiz. Tekliflerinizi pm bekliyorum.

Site adresi : fidyu . com (video demek. google a fidyu yazınca video algılıyor)

Site için istenen fiyat: teklifler değerlendirilecek
Sitenin aylık getirisi: yok. ilgilenilmedi
Sitenin açılış tarihi: 7 aylık
Kategori, sitenin içeriği nedir: video paylaşım (embed kodu ile)
Günlük hit sayısı: takip edilmiyor. sanırım 10-20 ancadır
Ziyaretçi kaynağı: ( takip edilmedi. sosyal medya yok )
Domainin yaşı ve Pagerank değeri: 7 aylık
Site tüm içeriği birlikte mi satılık, sınırlama var ise neler: evet
Hosting dahil midir: 1 ay idare edilir
Banlı olduğu sponsor var mı: yok
Banlı olduğu arama motoru var mı: yok
Kullanılan yazılımın lisansı satışa dahil mi: evet. ücretli alındı.
Yazılım lisans sonlanma zamanı: sınırsız
Sitenin satışında herhangi hukuki bir problem var mı, telif hakkı vb..: yok
  #2  
Okunmamış 16 Temmuz 2018, 16:01
kehribar Adlı Üyenin Avatarı
مشغول
 
Üyelik Tarihi: 18 Temmuz 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: -
Konum: Diğer
Ad, Soyad: Me... Ke...
Mesajlar: 369
Beğeniler: 144 / 0
Ticaret: 9, 100%
batı Videoların telif hakları sebebiyle Adsense alabileceğinizi düşünmüyorum. Satın alan arkadaş mağdur olmasın, iyi forumlar.
batı bunu beğendi.
  #3  
Okunmamış 16 Temmuz 2018, 16:13
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Temmuz 2013
Cinsiyet: Erkek
Meslek: muhasebe
Konum: Konya
Ad, Soyad: Me... Ba...
Mesajlar: 663
Beğeniler: 67 / 166
Ticaret: 44, 100%
@kehribar Hocam yanlışınız var. Sitede şuan zaten kurulduğu günden beridir aralıksız adsense var. Site yasal. Çünkü videoları indirmiyoruz, yüklemiyoruz ,çalmıyoruz. Tam tersi videoları sitemizde reklam ediyoruz tanıtıyoruz embed kodu ile videolarının paylaşılmasına izin veren kişilerin videoları paylaşılabiliyor zaten. Problem yok. Bilenler bilir bunu.
  #4  
Okunmamış 19 Temmuz 2018, 01:51
eniscan789 Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 07 Mart 2015
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: En... Da...
Mesajlar: 894
Beğeniler: 140 / 162
Ticaret: 19, 100%
Bir sayfadaki Adsense reklamlarının sayısı 3 taneyle sınırlı diye biliyorum. Bir sayfada 6 tane reklam gördüm.
batı bunu beğendi.
  #5  
Okunmamış 19 Temmuz 2018, 09:05
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Temmuz 2013
Cinsiyet: Erkek
Meslek: muhasebe
Konum: Konya
Ad, Soyad: Me... Ba...
Mesajlar: 663
Beğeniler: 67 / 166
Ticaret: 44, 100%
@eniscan789 o eskiden di hocam. Şimdi 3 sınırı falan yok. Alan kişi istediği gibi yönetir zaten.
  #6  
Okunmamış 20 Temmuz 2018, 11:01
Avatar Seçilmemiş
HAKKSIZSIN!
 
Üyelik Tarihi: 28 Haziran 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Em... Ko...
Mesajlar: 1.119
Beğeniler: 367 / 1015
Ticaret: 18, 100%
kehribar hocam site yer saglayici olarak hizmet verdigi icin Adsense almasinda her hangi bir sorun olmuyor. Kendi sunucusunda bir sey barindirmiyor ve ya bir yere indirip upload etmiyor sadece iframe kodu ile aliyor siteye koyuyor soyle dusunun o zaman Webtekno Shiftdelete ve ya forum siteleri Wmaraci konu aciliyor ve ya makale yaziliyor ve youtubedan video cekip koymus ama hepsinde Adsense var
batı bunu beğendi.
  #7  
Okunmamış 20 Temmuz 2018, 11:24
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Temmuz 2013
Cinsiyet: Erkek
Meslek: muhasebe
Konum: Konya
Ad, Soyad: Me... Ba...
Mesajlar: 663
Beğeniler: 67 / 166
Ticaret: 44, 100%
Ucube aynen hocam işi bilen biliyor işte. Sitedeki script süper birşey. Sosyal medya sayfaların da sağlam büyük sayfaları olan kişiler süper para kazanır bu sitedeki videoları paylaşarak. Bende o amaçla açmıştım ama bütçe ayiramadim face sayfa için falan. Domain süper en önemlisi de
Ucube bunu beğendi.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Ticaret > Web Site Alışverişi

Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 19:55.